Singur Acasă 2, peste 3 milioane de români pe minut

AUDIENŢE. Singur Acasă 2 a depăşit, aseară, audienţa primei părţi, difuzată de Pro TV săptămâna trecută. Ajuns, ca şi prima parte, la a noua difuzare în zece ani pe Pro TV, Home Alone...
14.12.2014 | 17:14
Singur Acasa 2 peste 3 milioane de romani pe minut

AUDIENŢE. Singur Acasă 2 a depăşit, aseară, audienţa primei părţi, difuzată de Pro TV săptămâna trecută. Ajuns, ca şi prima parte, la a noua difuzare în zece ani pe Pro TV, Home Alone 2, cu Macaulay Caulkin, a ţinut în faţa televizoarelor peste trei milioane de români în fiecare minut.

ha2_lalaland

De observat şi cotele de piaţă pentru Singur Acasă 2: aproape o treime dintre românii care se uitau la televizor aseară erau pe Pro TV (30% cotă de piaţă). Pe segmentul comercial, cota de piaţă a fost de peate 35%.

Singur Acasă 2 a avut o audienţe de peste două ori mai mare decât Antena 1, care difuza Te cunosc de undeva. Cifrele comediei – ajunsă la a noua difuzare în ultimii zece ani – au fost, la nivel naţional, şi peste performanţele de anul trecut şi din 2012.

Paginademedia.ro prezintă audienţele:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste trei milioane de români se uitau, în fiecare minut, Singur Acasă 2. Săptămâna trecută, la prima parte, audienţa era de 2,7 milioane.

Cifrele Singur Acasă 2 au fost peste difuzarea de anul trecut şi peste cea de acum doi ani: în 2013, atrăgea 2,5 milioane de telespectatori şi bătea în audienţe superproducţia Gladiatorul, dată de Antena 1 (care făcea cifre de trei ori mai mici).

În decembrie 2012, la Singur Acasă 2 se uitau aproape trei milioane de români.

URBAN. Singur acasă 2 – Pierdut în New York a fost urmărit de peste 1,4 milioane de telespectatori de la oraşe, faţă de 1,33 milioane la prima parte, de săptămâna trecută.

Anul trecut, Singur acasă 2 era difuzat a opta oară în ultimii zece ani şi se bătea cu Gladiatorul: se uitau 1,3 milioane de telespectatori la comedia cu Macaulay Caulkin.

În 2012, Singur acasă 2 avea o audienţă apropiată de difuzarea din acest an: 1,4 milioane şi era la distantă de locul doi.

COMERCIAL. Din publicul filmului, ajuns la a noua difuzare în zece ani, 780.000 de telespectatori au fost din segmentul comercial. De notat cota de piaţă: 35.5% dintre persoanele între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor erau pe filmul de pe Pro TV.

P: 120.000 € va asteapta lunar in Cazinoul Sportingbet. O oferta noua in fiecare zi!