Fotbal intern

Situația critică de la Dinamo, din nou în atenția presei spaniole: „Calvarul lui Borja Valle”

17.11.2020 | 14:54
Situatia critica de la Dinamo din nou in atentia presei spaniole Calvarul lui Borja Valle

Dinamo le-a atras din nou atenția jurnaliștilor iberici. Aceștia au scris despre situația financiară critică de la Dinamo, plecând de la cazul lui Borja valle, jucătorul plătit cu 33 de mii de euro pe lună, dar care nu a primit niciun ban până acum.

Dinamo trece prin momente dificile în era Pablo Cortacero, iar situația grea a ”câinilor” li s-a părut interesantă și jurnaliștilor iberici.

După ce jurnaliștii de la AS au scris despre criza financiară a echipei din București, o altă publicație relatează despre ”calvarul lui Borja Valle”. Jucătorul de 28 de ani a venit la Dinamo după ce a plecat de la Deportivo La Coruna.

”Nu a primit niciun salariu”

Spaniolul trebuie să încaseze de la Dinamo salariul uriaș de 33 de mii de euro pe lună. Numai că ibericul ”nu a încasat niciun ban de când a ajuns în România”, scriu cei de la publicația La Voz de Galicia.. ”Rezultatele slabe și neplata salariilor cântăresc greu pentru Dinamo București, unde galicianul Alex Couto este director sportiv”, mai precizează spaniolii.

”Dinamo București, un club istoric din România, care are în acest sezon mulți protagoniști spanioli, are parte de multe îndoieli, la doar câteva luni de la startul sezonului. Borja Valle însuși a scris pe rețelele de socializare că ‘problemele nu se văd, dar există’.

Deși acum a refuzat să explice situația în care se află,  fotbalistul care a semnat în septembrie nu a primit niciun salariu, așa că s-ar gândi să facă o plângere la FIFA ca să devină jucător liber. O cale pe care ar putea să o urmeze mulți dintre colegii săi”, au mai notat jurnaliștii spanioli. Cotidianul spaniol scrie și despre declarația făcută de Pablo Cortacero, care a spus că a făcut o plată la sfârșitul săptămânii trecute, iar banii ar trebuie să ajungă în capitala României în curând.

”Viitorul clubului stă acum într-o majorare de capital”

”Dar aceste cuvinte nu au convins vestiarul, care s-a obișnuit deja cu scuze de tot felul”, mai scriu spaniolii. Conform ibericilor, fotbaliștii vorbesc între ei: ”O dată a fost o greșeală în numărul contului, altădată au zis că băncii din România i-a luat o săptămână să aprobe transferul de bani, apoi a avut coronavirus”. Chiar dacă a adus jucători ca Aleix Garcia, Abdoulaye Ba sau Isma Lopez, dar și pe tehnicianul Cosmin Contra, formația din Ștefan cel Mare este penultima în campionatul României, cu numai șase puncte după zece runde. Antrenorul lui Dinamo a spus că jucătorii vor să plece de la echipă.

”Mulți fotbaliști se plâng, de asemenea, că problemele economice se văd și în întreținerea terenurilor unde se antrenează, precum și în alte detalii, ca schimbarea constantă a hotelurilor, lipsa mănușilor în pandemie sau chiar varietatea limitată a mâncării din cantonament. Viitorul clubului stă acum într-o majorare de capital, care toată lumea speră că nu va veni prea târziu”mai scriu ibericii.

Transferurile realizate de echipa din Ștefan cel Mare după ce a fost preluată de spanioli: Tomas Mejias , Rene Hinojo , Alexander Gonzalez , Andrei Radu , Isma Lopez , Vlad Achim , Janusz Gol , Paul Anton , Borja Valle , Juan Camara , Adam Nemec, Magaye Gueye, Aleix Garcia și Abdoulaye Ba.

Fanii lui Dinamo consideră că intrarea în insolvență ar fi benefică pentru echipa pe care o susțin.