FCSB a început perfect sezonul. Campioana României a câștigat Supercupa României după 3-0 cu Corvinul Hunedoara, iar în primul tur preliminar din Champions League a câștigat cu 7-1 în fața lui Virtus.
FCSB a anunţat oficial parteneriatul cu sponsorul MG Motor, încheiat pentru următorii doi ani. Astfel, MG Romania va pune maşini la dispoziţia staff-ului şi a jucătorilor de la FCSB, fiind parteneriatul de mobilitate al clubului.
Mihai Stoica, managerul general de la FCSB a declarat: ”Suntem onorați de parteneriatul cu un brand cunoscut, cu o istorie de 100 de ani. MG este într-o formidabilă revenire de formă pe piața automobilistică, așa cum se întâmplă și cu echipa noastră, care a redevenit campioana României, motiv pentru care această colaborare a survenit în mod firesc”.
Sâmbătă, când FCSB va juca împotriva celor de la U Cluj în prima etapă din SuperLiga, roș-albaștrii anunță un nou parteneriat. Roș-albaștrii vor fi sponsorizați de MG Motor, o companie auto deținută de statul chinez, continuatoarea mărcii britanice MG, înființată în Oxford.
MG Motor este o companie uriașă la nivel mondial, fiind achiziționată în anul 2007 de SAIC Motor, o companie de stat chineză. Astfel, producția de mașini este realizată majoritar în China, de unde sunt exportate automobilele.
De altfel, în 2023, MG Motor a ajuns la un prag de 850.000 de mașini vândute, majoritatea dintre acestea fiind exportate în afara Chinei, conform Golazo.ro. Compania auto nu va fi sponsor principal la FCSB, iar numele nu va fi imprimat pe piept, acolo unde roș-albaștrii continuă parteneriatul cu Betano.
În schimb, MG Motor va fi pe mâneca tricourilor de joc. Parteneriatul cu FCSB va fi unul de tip barter: oficialii și jucătorii echipei vor putea utiliza gratuit mașinile companiei, în special la acțiunile oficiale ale echipei.
MG Motor a intrat pe piața din România în anul 2023. FCSB urmează să anunțe parteneriatul la sediul Mit Motors International, dealerul importatorului MG Motor în România, în cursul zilei de sâmbătă.
Cu MG Motor, FCSB a ajuns la șase sponsori. Celelalte firme partenere ale roș-albaștrilor sunt: Betano, Nike, Bucovina, Bigotti și Walter Tosto. În 2023, roș-albaștrii au raportat încasări de 2,6 milioane de euro de la sponsori.
FCSB are un program aglomerat în acest început de sezon. Sâmbătă, de la ora 22:00, roș-albaștrii debutează în SuperLiga, împotriva celor de la U Cluj. Confruntarea va avea loc pe stadionul Ghencea.
Echipa lui Charalambous va avea meciuri din trei în trei zile până la finalul lunii august, cu meciuri în campionat și cupele europene. Returul cu Virtus este programat marți, de la ora 20:30, tot în Ghencea.