Dinamo se află într-unul dintre cele mai dificile momente ale existenţei la startul noului sezon. Formaţia din Şoseaua Ştefan cel Mare a intrat în insolvenţă, iar o parte importantă a jucătorilor au plecat după ce au aflat că nu îşi vor încasa restanţele salariale.
A plecat şi antrenorul care a salvat echipa în ultima parte a sezonului trecut, Dusan Uhrin. Dario Bonetti a revenit la Dinamo, însă are la dispoziţie cinci antrenamente înainte de debutul în noul sezon din Liga 1.
Dinamo va juca luni, de la ora 20:30, împotriva celor de la FC Voluntari. “Câinii” se bazează tot pe ajutorul fanilor la capitolul venituri, în timp ce Iuliu Mureşan, noul director executiv al clubului, promite că vor veni noi sponsori.
Însă până să vină noi sponsori, pleacă o parte din cei actuali. Dinamo va trebui să îşi plătească în noul sezon testele COVID-19, în condiţiile în care clinica alături de care “câinii” aveau parteneriat în sezonul trecut, a decis să se retragă.
Dinamoviştii nu vor avea mai putea utiliza gratuit clinica de recuperare, în condiţiile desfacerii parteneriatului. Toate acestea sunt veşti proaste pentru club, care se află în postura ingrată de a căuta alte surse de finanţare şi se vede nevoit să scoată alţi bani din buzunar.
Din informaţiile FANATIK, contractul de sponsorizare cu firma “Catapult”, firmă specializată în tehnologia de monitorizare a sportivilor, este în aer şi este posibil ca şi acest parteneriat să fie întrerupt în perioada imediat următoare.
La Săftica au fost demarate ample lucrări de modernizare în această vară, iar în acest sens “câinii” au încheiat un parteneriat cu firma Bilancia, cu activitate în sectorul distribuției de utilaje și accesorii pentru industria ospitalității.
De acest parteneriat s-a ocupat fostul director sportiv al echipei, Mario Nicolae. După plecarea acestuia şi lucrările de modernizare de la Săftica au intrat în impas şi rămâne de văzut dacă parteneriatul va putea fi continuat.
O gură de oxigen pentru Dinamo ar putea fi tranşa din drepturile tv, însă această soluţie este una temporară pentru că la club sunt foarte multe datorii stringente care trebuie acoperite. Oficialii sperau să se bazeze şi pe unele sume venite din transferuri de jucători, însă Dinamo nu a reuşit să vândă nimic, oferta din Polonia pentru Deian Sorescu fiind considerată foarte mică.
Noul director executiv, Iuliu Mureşan, a spus că obiectivul său este acela de a atrage atât sponsori, cât şi noi investitori de la Dinamo:
„Am încercat, dar e foarte scurt timpul, vorbesc cu foarte multă lume în fiecare zi. O să atragem, sunt foarte muți dinamoviști printre oamenii de afaceri. Nu pot să vă dau mai multe detalii, a fost scurt timpul. Vrem să atragem nu doar sponsori, ci și investitor”.