Sport

Sponsorul lui PSG, principalul câştigător după transferul lui Lionel Messi! Suma uluitoare obţinută într-o singură săptămână

Transferul lui Lionel Messi la PSG a generat venituri impresionante, însă marele câştigător a fost sponsorul principal al clubului.
19.10.2021 | 14:25
Sponsorul lui PSG principalul castigator dupa transferul lui Lionel Messi Suma uluitoare obtinuta intro singura saptamana
ADVERTISEMENT

Au trecut mai bine de două luni de la transferul verii în fotbalul mondial, Lionel Messi la PSG. Chiar dacă argentinianul nu are încă cifre prea bune, afacerea a generat venituri impresionante pentru toţi cei implicaţi, printre care se numără şi sponsorul principal al clubului.

Marc Armstrong, directorul clubului care se ocupă de sponsori, a vorbit la congresul “SportBiz Europe” de la Barcelona. Acesta a dezvăluit suma câştigată de PSG din vânzarea de tricouri şi alte produse dedicate lui Lionel Messi, dar şi marele plus obţinut de sponsorul echipei.

ADVERTISEMENT

Sponsorul principal al lui PSG, principalul câştigător după transferul lui Lionel Messi. Echivalent publicitar de 82.000.000 de euro

Oficialul lui PSG a dezvăluit că imaginile postate pe reţelele de socializare, în care Lionel Messi apărea cu tricoul echipei, au adus un ajutor uriaş sponsorului oficial. Fotografiile au ajuns în întreaga lume, în timp record, şi s-au viralizat pe reţelele de socializare.

Astfel, compania Accor, sponsorul principal de pe tricourile lui PSG, a primit, într-o singură săptămână, un echivalent publicitar de 82.000.000 de euro. Practic, în fiecare imagine în care apărea Lionel Messi, numele platformei ALL, deţinută de compania Accor, a fost permanent vizibil, într-un loc central.

ADVERTISEMENT

În plus, transferul lui Lionel Messi a adus un adevărat boom pentru conturile oficiale ale lui PSG de pe reţelele de socializare. “Într-o săptămână, PSG a câştigat în jur de 20.000.000 de fani pe diferite platforme”, a susţinut Marc Armstrong.

Câţi bani a obţinut PSG din vânzarea tricourilor lui Lionel Messi

Marc Armstrong a oferit câteva detalii şi despre vânzările tricourilor lui Lionel Messi, iar oficialul a anunţat că PSG a câştigat 933.000 de euro în trei ore de la apariţia echipamentului în magazinul online al clubului.

ADVERTISEMENT

“Am vândut o mulţime de tricouri şi produse derivate. Toate acestea nu plătesc salariul, dar este o parte importantă a afacerii.

Acest transfer a avut un impact important pentru veniturile din sponsorizări. Interesul sponsorilor a crescut şi mai mult. A apărut şi o cerere crescută de bilete. Fiecare parte a clubului a avut de câştigat”, a anunţat Marc Armstrong.

ADVERTISEMENT

La scurt timp după oficializarea transferului, mai multe publicaţii au anunţat că PSG a vândut tot lotul iniţial de tricouri cu Lionel Messi, ceea ce se traduce în câştiguri de aproape 120.000.000 de euro. Cu toate acestea, doar 10% din sumă ajunge în conturile clubului, în timp ce restul banilor merg la Nike şi la brand-ul Jordan.

“A fost o săptămână interesantă, chiar dacă un transfer atât de mare nu este o premieră pentru acest club”

Marc Armstrong a dezvăluit şi câteva culise din primele momente când a fost anunţat că Lionel Messi ar putea să semneze cu PSG.

“Preşedintele clubului m-a sunat şi mi-a spus că există o probabilitate mare ca Lionel Messi să semneze cu noi. Am început imediat să lucrăm, la fiecare nivel, sponsorizare sau merchandising.

A fost o săptămână interesantă, chiar dacă un transfer atât de mare nu este o premieră pentru acest club, însă pentru mine a fost. Nu eram la club atunci când au fost aduşi Neymar şi Mbappe”, a conchis Marc Armstrong.

ADVERTISEMENT