La nicio lună de la lansarea oficială la nivel mondial, producţia sud-coreeană Squid Game a devenit cel mai popular serial al platformei Netflix, raportat la cifrele de audiență obținute în primele săptămâni din momentul lansării.
Astfel, de la lansarea sa din 17 septembrie și până în prezent, Squid Game a fost vizionat de pe 111 milioane de conturi din întreaga lume, anunţă Netflix, conform SkyNews.
Reprezentanții platformei spun că este primul serial original care depășește pragul de 100 de milioane de vizionări în primele 28 de zile de la lansare.
Acest total de 28 de zile (sau patru săptămâni) este perioada pe care Netflix o utilizează pentru a măsura performanța în cadrul propriei platforme.
Serialul sud-coreean a depășit astfel drama de epocă Bridgerton, care a fost urmărită de 82 de milioane de conturi, în prima lună de la lansare.
Potrivit sursei citate, din 17 septembrie, când a debutat pe Netflix, Squid Game a ajuns pe locul 1 din Top 10 în 94 ţări. Numai în Statele UNite, conform celor de la Netflix, serialul sud-coreean s-a menținut pe primul loc 21 de zile.
Astfel, Squid Game devine primul serial sud-coreean al companiei Netflix care a devenit cel mai popular din SUA.
”Când am început să investim în seriale și filme coreene în 2015, am știut că vrem să facem povești de nivel mondial pentru fanii conținutului din Asia și din lume”, a spus Minyoung Kim, vicepreședintele de conținut al Netflix pentru Coreea, Asia de Sud-Est, Australia și Noua Zeelandă.
Squid Game, care este scris și regizat de Hwang Dong-hyuk, a avut premiera în septembrie cu nouă episoade, în urma eforturilor Netflix de a oferi cât mai multe programe internaționale.
Serialul a fost comparat cu alte spectacole precum Black Mirror și The Hunger Games. Regizorul a spus că ideea sa a fost dezvoltată în 2008 și nu a fost influențată de aceste proiecte.
El a spus că conceptul a fost inspirat din benzi desenate japoneze de supraviețuire precum Battle Royale, Liar Game: Reborn și Gambling Apocalypse: Kaiji.
În acest serial, 456 de persoane cu datorii din comunitățile marginalizate din Coreea de Sud sunt ademenite într-un joc de supraviețuire unde au șansa să obțină 38 de milioane de dolari.
Oamenii trebuie în schimb să câștige 6 jocuri de copii. La o primă vedere, misiunea pare ușoară, dar cine pierde este executat cu sânge rece.
În ciuda faptului că este dur, cu multe scene sângeroase, serialul a prins în întreaga lume și acum a devenit cel mai popular show de pe Netflix.