STEAUA. Mirel Rădoi era un om bogat în 2009, cînd a lăsat Steaua şi echipa naţională pentru salariile fabuloase oferite de arabi. CLICK PE POZE SUS ÎN GALERIA FOTO PENTRU A VEDEA SUPER BOLIDUL ACHIZIŢIONAT DE ANTRENORUL STELEI, SAU JOS PE LINKURI!
Avea peste un milion de euro agonisit în cei 9 ani jucaţi la Steaua, dar în Orient s-a îmbogăţit cu adevărat. 3,1 milioane de euro luaţi în primii ani la Al-Hilal şi încă două „lovituri” la Al-Ain (2,7 milioane de euro/sezon) şi la Al-Ahli (2,5 milioane de euro/sezon) l-au făcut pe Rădoi unul dintre cei mai bogaţi fotbalişti români.
STEAUA. Nivelul de trai a crescut exponenţial pentru Rădoi, realitate reflectată, normal pînă la urmă, şi în automobilele pe care le-a avut de-a lungul carierei. Prima sa maşină a fost o Dacie 1310, cu îmbunătăţiri!, pe care a plătit 4.500 de dolari pe cînd juca la Extensiv Craiova.
Transferul la Steaua din 2000 l-a determinat să-şi achiziţioneze primul automobil străin, un Audi A4 în valoare de 14.000 de dolari. Ajuns căpitan şi lider al vestiarului în Ghencea, a rămas fidel mărcii germane şi a cumpărat a doua generaţie a modelului Audi A8 (100.000 de euro), urmat de un Porsche Cayenne (64.000 de euro) şi un Bentley Continental GT (200.000 de euro).
STEAUA. La Al Ain a primit cadou de la şeici un Mercedes E-Klasse (70.000 euro) şi un BMW X6 (92.000 de euro), pentru ca în 2013 să-şi cumpere un Aston Martin Rapide de 450 de cai şi aproape 200.000 de euro.
EXTENSIV CRAIOVA (1999-2000): 6.000 dolari
STEAUA (2000-2009): În ultimele 3 sezoane a avut 350.000 de euro /an
AL-HILAL (2009-2011): 1,4 milioane de euro/an în primul sezon, 1,7 milioane de euro/an în al doilea sezon
AL-AIN (2011-2014): 2,7 milioane/an timp de 3 sezoane
AL-AHLI (2014-2015): 2,5 milioane de euro/an
AL-ARABI (2015): 800.000 euro/4 luni