Miercuri, 17 aprilie, conturile de socializare ale FRF (Federația Română de Fotbal) și-au schimbat fotografia de profil, toate acestea pentru a dezvălui cum arată noul logo ales de președintele Răzvan Burleanu. VEZI FOTO ÎN GALERIA DE MAI SUS!
La Adunarea Generală a FRF care a avut loc la Casa Fotbalului miercuri, 17 aprilie, și la care au participat 221 de membri afiliați din totalul de 261, s-a anunțat și lansarea unui nou logo pentru Federația Română de Fotbal. Noua siglă are un scut cu 5 laturi, un vultur stilizat ornat în culorile tricolorului național și denumirea FRF în mijloc, pe un fond alb.
Federația Română de Fotbal a și explicat motivul pentru care a ales să schimbe sigla care apărea pe conturile de socializare ale FRF. Noul brand creat de compania Brandient are misiunea de a uni toate entitățile care contribuie la procesul de transformare modernă a fotbalului românesc.
“Federaţia Română de Fotbal intră într-o nouă eră. Misiunea noului brand FRF, creat de compania Brandient, este să unească sub o nouă marcă toate entităţile care contribuie la procesul de transformare modernă a fotbalului românesc. FRF a dorit să pună sub aceeaşi siglă valorile esenţiale ale fotbalului românesc:
Fotbalul este mai mult decât Echipa Naţională. De la bucuria din uliţele satului până la Performanţa de pe marile stadioane. Pentru că generaţiile învingătoare se nasc şi se formează, nu se inventează, iar Progresul izvorăşte din bucuria tuturor de a juca: în sală, pe plajă sau în iarbă, băieţi şi fete, Federaţia Română de Fotbal a dezvoltat competiţii şi a construit credibilitate. Fotbalul înseamnă ÎMPREUNĂ, iar Federaţia Română de Fotbal spune astăzi suntem “MAI BUNI ÎMPREUNĂ” pentru dezvoltarea fotbalului din România” , se arată pe site-ul FRF.