News

Succes răsunător pentru Aqua Carpatica: noul parteneriat cu PepsiCo marchează o premieră mondială în mediul de afaceri din România

Aqua Carpatica, brandul premium 100% românesc de apă minerală îmbuteliată, aparținând vizionarului Jean Valvis, este de acum parte a unui parteneriat strategic de mare valoare, alături de PepsiCo.
02.08.2022 | 20:28
Succes rasunator pentru Aqua Carpatica noul parteneriat cu PepsiCo marcheaza o premiera mondiala in mediul de afaceri din Romania
Aqua Carpatica a intrat într-un parteneriat strategic de succes cu PepsiCo.
ADVERTISEMENT

Aqua Carpatica, renumitul brand premium 100% românesc de apă minerală îmbuteliată, devine un adevărat Rolls-Royce al portofoliului de renume mondial PepsiCo. Este vorba nu doar despre un succes internațional pentru brand în sine, ci și de o premieră națională de uriașe proporții materie de business.

Aqua Carpatica, primul produs premium 100% românesc ce a intrat în portofoliul internațional al unei companii multinaționale

Compania Aqua Carpatica, deținută de Carpathian Springs SA, anunță, astfel, că a încheiat un parteneriat strategic alături de corporația americană PepsiCo. Acesta s-a concretizat datorită viziunii comune pe care reprezentanții celor două companii au adus-o la masa negocierilor, aceea de a construi împreună un brand internațional premium, apreciat de clienții autohtoni și, în viitor, și de către cei de peste hotare.

ADVERTISEMENT

În termeni concreți, PepsiCo va deține 20% din acțiunile Carpathian Springs s.a., companie sub egida căreia se află brandul premium de apă mineral Aqua Carpatica. De asemenea, corporația americană va avea și drepturi de distribuție exclusive pe canalele din România, Polonia și din alte țări. Și mai important de atât, însă, există perspective serioase de extindere și pe alte piețe internaționale. Inclusiv Statele Unite ale Americii sunt vizate de această expansiune.

Este deosebită reușita Aqua Carpatica în parteneriatul strategic demarat alături de PepsiCo. Asta pentru că vorbim despre o premieră la nivelul mediului de afaceri românesc; este primul produs premium 100% românesc ce intră în portofoliul internațional al unei companii multinaționale. Efectele sunt benefice pe toate planurile, colaborarea aducând plusvaloare economiei țării și capitalului de imagine național. Desigur, vor fi valorificate și resursele naturale și umane implicate în parteneriatul strategic nou-anunțat.

ADVERTISEMENT

Antreprenorul Jean Valvis cântărește cu apreciere și modestie succesul înregistrat de brandul Aqua Carpatica

Silviu Popovici, CEO PepsiCo Europa, s-a arătat mai mult decât încrezător în noua asociere, apreciind totodată calitatea produsului Aqua Carpatica, intrat acum în portofoliul corporației americane: “Cu un gust excelent și o poziționare premium, Aqua Carpatica completează perfect portofoliul de produse premium PepsiCo. Avem încredere deplină că Aqua Carpatica, prin capitalul puternic de brand, va rezona în totalitate cu așteptările consumatorilor noștri atât pe plan local, cât și internațional.”

De asemenea, Jean Valvis, antreprenorul de succes care a pus bazele brandului premium Aqua Carpatica, apreciază cu onestitate punctul în care a ajuns acesta în doar 12 ani de la înființare: ”Aqua Carpatica este un brand la fel de unic precum locul de origine al izvoarelor sale. Sunt încântat de oportunitatea de a deveni partener PepsiCo pentru a ne extinde prezența în Europa și pentru a aduce Aqua Carpatica și beneficiile sale pentru sănătate consumatorilor din piețele noi. În mai puțin de o decadă, Aqua Carpatica s-a transformat într-un brand îndrăgit (love brand).”

ADVERTISEMENT

România, ”Patria Apelor Minerale”

De asemenea, Jean Valvis, fondatorul Aqua Carpatica vorbește și despre potențialul de creștere a renumelui țării în materie de ape minerale de calitate: ”Prin parteneriatul puternic pe care l-am încheiat, materializarea viziunii noastre îndrăznețe de a poziționa România ca ”Patria Apelor Minerale” la nivel internațional devine acum un obiectiv tangibil. Mulțumesc PepsiCo pentru încrederea acordată conducerii Aqua Carpatica de a duce împreună mai departe acest avantaj specific al țării.”

Antreprenorul nu a uitat să le mulțumească nici angajaților săi, care contribuie la succesul brandului, dar nici casei de avocatură Radu Tărăcilă Pădurariu Retevoescu (RTPR), care a dus la bun sfârșit toate aspectele birocratice legate de noul parteneriat strategic.

ADVERTISEMENT

Aqua Carpatica, love brand în rândul românilor

Brandul premium Aqua Carpatica este rezultatul unor analize temeinice, desfășurate pe parcursul a 5 ani, asupra surselor de apă minerală din Munții Carpați, fiind selectate doar cele cu o puritate și un gust excepțional. Brandul a luat ființă în 2010, iar răspunsul publicului a venit imediat, Aqua Carpatica devenind rapid un love brand în rândul clienților.

A fost nevoie de doar 4 ani ca Aqua Carpatica să devină cea mai bine vândută apă minerală plată din România. În 2016, prezența internațională a brandului a ajuns la 16 țări aflate pe patru continente.

PepsiCo, gazda unui portofoliu extins de produse de succes

PepsiCo este un brand cunoscut la nivel internațional, produsele corporației fiind savurate de mai bine de un miliard de ori în fiecare zi de către oameni din peste 200 de țări și teritorii.

În 2021, PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari, bazându-se pe un portofoliu solid de snacks-uri și băuturi. Între brandurile aflate sub umbrela acestei companii multinaționale amintim Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola și Mountain Dew.

Fiecare dintre produsele din portofoliul companiei reușește să genereze mai bine de 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

ADVERTISEMENT