Supermarketul românesc care rivalizează cu marii retaileri, precum Lidl sau Kaufland, a anunțat că face angajări. Un nou supermarket se va deschide la începutul lui 2025. Viitorii angajați vor avea salarii bune, care includ bonuri de masă și prime.
Retailerul local “La Cocoș” se va extinde și în municipiul Brașov. Acolo urmează să fie deschis al patrulea magazin din România.
Noul supermarket va ocupa suprafața de aproximativ 10.000 de metri pătrați. Acesta ar urma să fie amenajat în cadrul complexului comercial Brintex.
Inițial, retailerul a anunțat că magazinul va fi deschis în luna octombrie. Deschiderea s-a amânat, apoi, pentru noiembrie. La începutul lunii, însă, compania a anunțat o nouă dată.
Astfel, locația din Brașov urmează să se deschidă pe 24 ianuarie 2025. În prezent, retailerul face angajări și sunt mai multe posturi disponibile.
Salariul brut oferit este de 7.100 lei. Acesta include bonuri de masă în valoare de 840 de lei, 100 de lei primă de Paște sau de Crăciun pentru fiecare an vechime, precum și o primă de zi de naștere, în valoare de 150 de lei.
Compania mai oferă, totodată, și o primă de Ziua Copilului, pentru fiecare copil, în valoare de 80 de leu, dar și alți 80 de lei primă pentru Ziua Femeii.
“La Cocoș” este primul retailer independent din sectorul alimentar din România care a reușit să realizeze, în 2023, vânzări de aproximativ 1 miliard de lei. Acesta are trei hipermarketuri, două în Ploiești și unul în București.
Iulian Nica, om de afaceri și proprietarul brandului La Cocoș, a vorbit despre cum reușește să mențină prețuri atât de accesibile în cele trei magazine.
Antreprenorul a explicat că regula de bază prin care se stabilesc prețurile este impunerea limitării adaosului comercial mediu la aproximativ 9%. Regula a fost denumită de Iulian Nica “Biblia La Cocoș”, iar angajaților săi nu le este permis să se abată de la ea, potrivit BizBrașov.
Banca Europeană de Dezvoltare (BERD), alături de CEECAT Capital și Morphosis Capital, au realizat o investiție strategică astfel încât să sprijine extinderea națională a retailerului. Acestea au preluat 56% din acțiunile companiei.
Investiția va fi folosită pentru a dezvolta rapid rețeaua de magazine. Obiectivul companiei este de a deschide alte 12 locații sub brandul La Cocoș. Până în 2029, rețeaua vrea să ajungă la un total de 15 magazine în mai multe orașe din România.
Retailerul mai are, de altfel, un obiectiv important. Compania își propune să devină prima din comerțul alimentar autohton care să depășească pragul de 1 miliard de euro în vânzări anuale.