Răsplata suporterilor înscriși în Programul DDB, cei care, practic, țin pe Dinamo în viață, după victoria favoriților în deplasare, la Mediaș, 2-0 cu Hermannstadt, s-a concretizat într-un număr-record de bilete vândute la meciul cu Chindia Târgoviște.
În a doua etapă a returului, Dinamo joacă pe teren propriu cu echipa antrenată de Emil Săndoi și DDB a pus în vânzare bilete virtuale pe… „Arena Națională”, în număr de 53.000. La 5 lei biletul, un „sold out” ar aduce 265.000 de lei (54.400 de euro la cursul zilei) pentru sprijinirea echipei. Până joi la ora 12 se vânduseră peste 33.000 de bilete, cifră-record până acum.
Asociația socios „Doar Dinamo București” (DDB) a plătit în urmă cu o zi 28.000 de euro restanțe salariale către Sebastian Moga și Kristian Kostrna pentru ca Dinamo să nu fie amendată și apoi depunctată.
Acțiunea de vânzare a biletelor virtuale pentru meciul de „acasă” cu Chindia Târgoviște (sâmbătă, 16 ianuarie, ora 20:00), care se va juca pe stadionul „Dinamo” din Șoseaua „Ștefan cel Mare”, nu este prima de agest gen organizată de suporterii din Programul DDB.
Primul meci la care s-a reușit un „sold-out” a fost chiar meciul cu Chindia din tur. Atunci s-au vândut 16.000 de bilete. Acum, este pentru prima dată când suporterii DDB încearcă să „umple” cel mai mare stadion din țară, „Arena Națională”.
„Arena Națională” a fost „împărțită”, așa cum se vede din imaginea de mai jos, pentru asociațiile DDB din țară, pe județe și din străinătate, pe țări. Suporterii au putut, astfel, să cumpere bilete din sectoarele „arondate” zonei geografice în care se află.
Au reușit să epuizeze biletele din sectoarele lor DDB Constanța, DDB Bihor, DDB Mehedinți, DDB Dolj, DDB Mureș, DDB Sibiu, DDB Vrancea, DDB Bistrița Năsăud, iar de „afară” DDB UK, DDB Italia, DDB Spania, DDB Scandinavia.
Tot inelul 1 de la tribuna a II-a este „sold out”. Ca și inelul 1 din Peluza I, Peluza „Cătălin Hîldan” și inelul 1 din cealaltă peluză, unde „stă” de obicei facțiunea „Peluza Sud” a suporterilor dinamoviști.
„Filiala” britanică DDB este „campioana” până acum, cu peste 7.000 de bilete cumpărate, peste capacitatea celor două sectoare alocate, în Peluza I, obiectivul asumat fiind să „sară” de 10.000 de tichete achiziționate. „Câinii” din UK (United Kingdom) s-au mobilizat și prin organizarea unui concurs „Cine ia mai multe bilete”, aflat încă în desfășurare.
Escrocul Cortacero Pablo este dispărut să mai înșele pe cineva în Spania, să-și mai „tragă” de-o „ciorbiță”, că asta este „anvergura ” lui infracțională, de bișnițar la colț de stradă, și până la marea AGA anunțată pentru 21 ianuarie, când Alex Couto are tupeul să spere că va fi repus în funcția de director, cei care se ocupă de echipă sunt suporterii din Programul DDB.