Românii sunt atrași de o țară surprinzătoare, care atrage prin peisajele sale extraordinare. Destinația exotică este una superbă, dar prețurile sunt pe măsură. Astfel, un sejur de 7 zile, all-inclusive, costă 1000 de euro.
Românii includ pe listă noi destinații de vacanță. Prin urmare, agențiile de turism se conformează și printre oferte au inclus locații precum, Panama, Mexic, Vietnam și Uzbekistan. Iar cine își face rezervare din timp, pot să beneficieze de reduceri de până la 30%.
„Un vis de îndeplinit pe anul viitor ar fi Brazilia, pentru că este o destinaţie nu foarte populară pe piaţa românească, un loc în care ştiu că se ajunge cel mai bine în mod organizat”, a spus un turist în cadrul celui mai mare târg de turism deschis astăzi la Romexpo Bucureşti, conform observatornews.ro.
Prețurile sunt mai mari decât cele din Turcia sau Grecia, însă specialiștii spun că merită. „Kenya, Tanzania, Vietnam, Zanzibar, Thailanda. Pachetele pleacă de undeva de la 1200 de euro de persoană şi cresc proporţional cu clasificarea hotelului, cu perioada pe care şi-o aleg turiştii şi bineînţeles cu serviciile”, a declarat Marius Berca, director agenţie de turism.
Circuitele beneficiază de reduceri de până la 25% la târgul de turism. Printre ofertele speciale se numără Uzbekistanul, pe urmele Drumului Mătăsii, de la 1880 de euro de persoană, dar și peninsula Yucatán, în Mexic, de la 2440 de euro de persoană.
Cei care vor să se bucure de un adevărat paradis exotic, pot merge într-un sejur all-inclusive în Panama. „Pentru cei care iubesc exoticul şi palmierul şi apele turcoaz, le recomandăm o destinaţie mai nouă, Panama, 7 nopţi, cu all inclusive, de la 999 de euro de persoană”, a dezvăluit Adina Şerac, director operaţional agenţie de turism.
„O să avem zboruri directe pe aeroportul La Romana din Dominicană, preţul pornind pe la 1700 de euro de persoană. Pachetul include pe lângă zborul direct 8 nopţi de cazare, cu tipul de masă ales”, a completat Adrian Mitu, manager de producţie agenţie de turism.
Cine își dorește, însă, o vacanță într-o destinație mai puțin obișnuită, are de îndeplinit și niște cerințe speciale, cum ar fi viza și vaccinul. De aceea, agențiile de turism au găsit o soluție: Ioana, primul agent virtual de turism.
„Ne ajută pe noi să înţelegem exact nevoile clientului, spuse de el, scrise de el şi să îi putem oferi exact vacanţa pe care şi-o doreşte, dar şi din partea clientului este o metodă mult mai uşoară de a comunica cu agenţia, este un chat”, a explicat Ioana Burcea, director de marketing agenţie de turism.