Țeapa luată de o româncă pe litoralul românesc poate fi o lecție importantă pentru alți turiști. Femeia a făcut rezervare la hotel care nici măcar nu exista, iar când și-a dat seama ce se întâmplă, a avut un șoc.
Tot mai multe persoane ajung să fie puse în situații dificile când merg în concediu. Nu puține au fost cazurile în care unii români au luat țeapă în țări precum Grecia, Albania, sau Bulgaria.
Totodată, s-ar părea că și pe litoralul românesc, astfel de situații se întâmplă destul de des. Exemplu este chiar cazul unei femei din Iași, care deși spera să aibă un concediu liniștit, ce a urmat a fost complet neașteptat.
O femeie din Iași a achitat un sejur de 7 zile la un hotel din Mamaia Nord. Pentru întreaga rezervare aceasta a plătit 2.200 de lei. S-ar părea însă că platforma pe care a rezervat sejurul a fost una falsă.
Mai exact, după ce a efectuat plata, femeia a realizat că hotelul nici măcar nu funcționa. Și se pare că acest caz nu este unul singular. Și alte persoane au profitat de aceste ”oferte”, care păreau tentante la prima vedere.
„Am plătit un serviciu care pur și simplu nu exista și nu sunt singură în acest caz. Sunt foarte multe persoane din țară care au achitat din ianuarie, februarie, banii integral”, a spus ea, conform Știrile ProTV.
Lucrurile nu s-au sfârșit însă doar aici. După ce și-a dat seama că a luat țeapă pentru sejurul de pe litoralul românesc, femeia a fost și amenințată. Mai exact, acesteia i-a fost recomandat să își retragă toate plângerile, altfel nu va primi banii înapoi.
„Am primit email de amenințare că dacă nu îmi retrag toate plângerile de peste tot, nu îmi voi primi banii înapoi”, a mai mărturisit ea, conform sursei citate. Iar alte persoane au împărtășit experiențe similare.
O altă victimă a dezvăluit că a achitat aproape 5.000 de lei pentru un sejur de șapte nopți la aceeași unitate de cazare. Mai mult de atât, șocul a fost și mai mare în contextul în care hotelul exista.
„Hotelul există fizic, cel din pozele de pe platformă, doar că este sub altă denumire și este închis, nu funcționează, ușile sunt închise”, a declarat o altă victimă.
Cele întâmplate au ajuns și la urechile patronului hotelului respectiv. Acesta a rămas uimit în momentul în care și-a dat seama de situație. În acest sens, românilor le este recomandat să fie atenți în momentul în care fac rezervări.