Sport

Schimbare importantă pe piaţa media! Un post tv de sport îşi transformă brandul

Schimbări importante la Telekom Sport. Posturile tv de sport care au fost preluate de operatorul Orange România îşi vor schimba denumirea începând cu data de 28 martie.
21.03.2022 | 23:45
Schimbare importanta pe piata media Un post tv de sport isi transforma brandul
Telekom Sport îşi schimbă denumirea. Se va numi Orange Sport. Sursa: colaj Fanatik
ADVERTISEMENT

Orange România a preluat în vara anului trecut 54% din acţiunile Telekom România de la OTE, iar aceasta din urmă a păstrat doar zona de operaţiuni mobile în ţara noastră. Posturile tv de sport care au trecut de la Telekom la Orange vor trece printr-un proces de rebranding.

Schimbare importantă pe piaţa media! Telekom Sport devine Orange Sport

În acest sens, cei de la Orange îşi pregătesc publicul printr-o serie de clipuri publicitare “de o nouă aventură” începând cu 28 martie. Din informaţiile FANATIK, surpriza pregătită de Orange este schimbarea denumirii posturilor tv Telekom Sport în Orange Sport.

ADVERTISEMENT

VEZI VIDEO: 

Schimbarea va fi efectuată pe data de 28 martie şi, cel mai probabil, pe lângă denumire, vor fi o serie de schimbări care să înlocuiască culoarea magenta a celor de la Telekom cu portocaliul celor de la Orange.

Postul tv Telekom Sport trece printr-un rebranding
Postul tv Telekom Sport trece printr-un rebranding

Modificarea denumirii posturilor tv este cumva logică, în condiţiile în care Telekom şi Orange sunt în continuare concurenţi pe piaţa de operaţiuni mobile în România, iar păstrarea denumirii actuale le-ar aduce beneficii doar concurenţilor de la OTE, care au vândut pachetul majoritar în vara anului trecut.

ADVERTISEMENT

Orange a cumpărat cu 497.000.000 de euro partea de internet şi tv a celor de la Telekom!

Orange a cumpărat pentru 497.000.000 de euro acţiunile Telekom Romania Communications S.A (TKR) care are 930.000 de clienţi de Internet şi 1,2 milioane de abonaţi la serviciile TV. În schimb, OTE rămâne acţionar pe zona de operaţiuni mobile:

„La valoarea agreată de 497 milioane euro pentru întregul pachet de acţiuni (100%), valoarea acţiunilor deţinute de OTE este de 268 milioane euro, valoarea putând fi supusă unor ajustări, la încheierea tranzacţiei, pentru a balansa modificările anumitor elemente, precum datoria netă sau capitalul circulant.

ADVERTISEMENT

OTE îşi păstrează statutul de acţionar majoritar al Telekom Romania Mobile Communications S.A. Tranzacţia face obiectul aprobărilor instituţiilor cu rol de reglementare şi altor condiţii, finalizarea acesteia fiind estimată în a doua jumătate a anului 2021. La finalizarea acesteia, valoarea netă rezultată în urma tranzacţiei va fi distribuită acţionarilor”, se arată într-un comunicat al celor de la OTE emis anul trecut, publicat de Pagina de Media.

Orange, acţionar majoritar al celor patru posturi de sport!

După aprobarea tranzacţiei de CNA, Orange a devenit acţionarul majoritar (54%) al posturilor Telekom Sport 1, Telekom Sport 2, Telekom Sport 3, Telekom Sport 4 şi Telekom Info. Celelalte 46% sunt deţinute de Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării.

ADVERTISEMENT

Actualele staţii de sport Telekom au pornit în anul 2010, sub alte denumiri, când erau deţinute de Romtelecom. Iniţial, CNA a acordat licenţa pentru două posturi de sport: Dolce Sport 1 şi Dolce Sport 2, urmând ca în scurt timp să apară încă două posturi: Dolce Sport 3 şi Dolce Sport 4.

În anul 2017, compania Telekom a preluat posturile Dolce şi ele au fost denumite Telekom Sport 1, Telekom Sport 2, Telekom Sport 3 şi Telekom Sport 4. S-a schimbat şi postul Dolce Info în Telekom Info.

  • 497.000.000 de euro a fost valoarea tranzacţiei între Orange şi Telekom
  • 10.768.700 clienţi avea Orange în România în 2019
ADVERTISEMENT