Sub sloganul „Mulțumim că vă pasă!”, cu 3 zile înainte de dificila confruntare cu Spania, brandul național „Timișoreana” a revenit ca sponsor al echipei naționale de fotbal a României.
„Arena Națională” a găzduit luni, 2 septembrie, conferința de presă prilejuită de semnarea parteneriatului dintre Federația Română de Fotbal și brandul național de bere „Timișoreana”, respectiv „Ursus Breweries”.
Au fost prezenți Răzvan Burleanu – președintele Federației Române de Fotbal, Dragoș Constantinescu – președintele „Ursus Breweries”, Cosmin Contra – selecționerul primei reprezentative și Mirel Rădoi – selecționerul naționalei U21. Vă reamintim că, în afara parteneriatului cu echipa națională, „Timișoreana” este sponsor atât al reprezentativei U21, cât și al Cupei României. Marca de bere a „Ursus Breweries” a mai fost sponsorul primei echipe reprezentative între anii 2011 și 2014.
„Sunt foarte bucuros că un partener de tradiție al fotbalului românesc și un brand autohton cu o reputație deosebită se alătură echipei naționale. Timișoreana înțelege fotbalul și suporterii, împărtășește valorile pe care le promovează Federația Română de Fotbal, astfel că relația noastră este una specială. Suportul acordat Cupei României, apoi echipei naționale U21, se completează astăzi prin transformarea în sponsor oficial al echipei naționale de seniori. Ne putem califica împreună la Euro 2020 și le putem oferi românilor satisfacția de a trăi un Campionat European la noi acasă, la București”, a declarat Răzvan Burleanu în cadrul conferinței organizate cu ocazia semnării parteneriatului dintre FRF și Timișoreana.
Președintele „URSUS Breweries”, Dragoș Constantinescu a explicat motivele pentru care este „Timișoreana” atât de aproape de fotbalul românesc pe mai multe nivele, acum și la prima reprezentativă: „Prin acest nou parteneriat cu FRF pentru susținerea echipei naționale continuăm să scriem povestea «Timișoreana» alături de fotbalul românesc. Am revenit ca sponsor al echipei naționale pentru că ne pasă să ducem mai departe tradiția fotbalului românesc, alături de tradiția nostră de aproape 302 ani, pasiunea și dedicarea pentru acest sport, cu un sentiment viu, de mândrie națională. Sprijinim prezentul pentru a avea un viitor în cel mai iubit sport din lume. Numai împreună, federație, suporteri, presă, putem sprijini fotbalul românesc. De aceea, parafrazând sloganul sub care venim în acest parteneriat, pot spune că ne pasă pentru că vă pasă!”.
„Timișoreana este un partener cu o tradiție îndelungată și o istorie bogată alături de fotbalul românesc, iar faptul că a redevenit sponsor al echipei naționale ne bucură foarte mult. Fotbalul înseamnă pasiune și știm că acest sentiment este trăit deopotrivă de jucători, cât și de suporteri”, a spus selecționerul Cosmin Contra.
Iar selecționerul U21, Mirel Rădoi a declarat: „Ne bucurăm să vedem susținerea pe care Timișoreana o acordă fotbalului românesc de ani de zile, iar susținerea echipei de tineret arată încrederea Timișoreana în viitorul fotbalului românesc. Un motiv în plus să ne dorim să îi facem pe români mândri”.
Berea „Timișoreana” s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România în urmă cu nu mai puțin de 301 ani, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718! De-a lungul timpului, calitatea sa a fost recunoscută și recompensată de numeroase distincţii, unele dintre ele foarte vechi: medalii de bronz la expoziţia din Budapesta (1855), de argint la expoziţia din Timişoara (1891) sau Grand Prix-ul Expoziţiei Universale de la Paris, din 1900 și al Expoziției Mondiale de la Londra, din 1908.
În ultimii ani, berea „Timişoreana” a fost premiată cu medalia aur şi distincţia „Champion Lager Trophy” în 2007 şi cu medalia de argint în 2008 la „Australian International Beer Awards”, al doilea concurs ca importanţă din lumea berii, iar la campionatul mondial al berii „World Beer Championship”, desfășurat în Statele Unite ale Americii, a de două ori primit medaliile de argint (în 2007 şi în 2008).