Titi Aur a făcut accident la Raliul Argeșului. În ce stare se află pilotul

Alexandra Chivu   
în HotNews
03/05/2019, 16:41
Titi Aur a făcut accident la Raliul Argeșului. În ce stare se află pilotul GALERIE FOTO
Titi Aur a făcut accident la Raliul Argeșului

Titi Aur, multiplu campion național de raliuri, a făcut accident la Raliul Argeșului. După nouă ani de pauză, Raliul a revenit în 2019 în Campionatul Național de Raliul în perioada 2-4 mai. Evenimentul a fost marcat de accidentul lui Titi Aur. Din ultimele informații, transmise de România TV, pilotul nu are nimic.

Titi Aur a făcut accident la Raliul Argeșului

“Copilotul este bine, nu are nimic, este la spital doar pentru a-l verifica pentru că a acuzat o durere la coloană, în zona lombară. Am avut într-adevăr o ieșire în decor, în timpul probei speciale pe un viraj de dreapta, de pietriș.

Vrei să citești acasă, în siguranță, TAIFASURI, revista ta preferată? Abonează te ACUM doar la oficiile Poștei Române! Surprize + CD urile preferate doar pentru ABONAŢII TAIFASURI

Am pierdut controlul, ne-am oprit cu scutul într-un mal de pământ. A fost un șoc, nu foarte mare, dar Silviu nefiind atent și dictând, nu a prins exact momentul ca să fie încordat”, a declarat Titi Aur, în exclusivitate la Antena 3.

Pe parcursul evenimentului, desfășurat pe 8 probe speciale de drumuri pe lângă Curtea de Argeș, din Pitești și de pe Transfăgărășan, au fost închise DN73C și Transfăgărășanul. În campionat, din cele 54 de echipaje înscrise s-au remarcat cele 9 care vor concura cu modele R5, anume: campionii en-titre Simone Tempestini & Sergiu Itu (Hyundai i20), vicecampionii din 2018 Valentin Porcișteanu și Dan Dobre, dar și Bogdan Marișca & Sebastian Itu (Ford Fiesta) și Dan Gîrtofan & Tudor Mârza (Skoda Fabia). Cu modele de top vor concura și Titi Aur & Silviu Moraru (Skoda Fabia), Sebastian Barbu & Bogdan Iancu (Skoda Fabia) și Cristi Dolofan & Mihai Sandu, pe un Peugeot 208, COstel Cășuneanu & Valentin Hard (Skoda Fabia), Cătălin Grigoriu & Bogdan Rotaru (Ford Fiesta).

Pilotul a fost în vizorul presei în ultima vreme datorită exprimării opiniei sale legate de accidentul fatidic în urma căruia creatorul de modă Răzvan Ciobanu și-a încheiat viața. Campionul de raliuri a demolat o ipoteză care a circulat zile la rând în spațiul public, cea cum că mașina lui Răzvan nu putea fi pe pilot automat. „Din punctul meu de vedere, lucrurile trebuie derulate printr-un fir logic.

Titi Aur a făcut accident la Raliul Argeșului. În ce stare se află pilotul
Campionul la raliuri a vorbit despre ipotezele accidentului în urma căruia Razvan Ciobanu și-a pierdut viața

Pilotul a vorbit despre ipotezele accidentului teribil în urma căruia Răzvan Ciobanu și-a pierdut viața

Răzvan Ciobanu avea o problemă cu drogurile și s-a rătăcit. S-a dus către capul Midia, nu avea ce să caute acolo, s-a întors la un moment dat. A ieșit de pe drum și a mers aproape un kilometru pe iarbă, fără să mai realizeze că nu mai este pe drum, sau pur și simplu accelera semi-conștient sau ținea volanul, altfel mașina nu mergea drept. A avut ghinionul să intre din nou pe drum și să sară de pe acel drum între niște pomi. Se putea să se oprească într-o căpiță de fân sau într-o mlaștină. El și-a făcut-o cu mâna lui, în sensul că nu a purtat centura de siguranță”, a declarat Titi Aur.

Întrebat dacă designerul purta centura erau șanse să trăiască, pilotul a spus: „Eu zic că da. Pentru că mașina nu s-a oprit brusc în ceva. Mașina a făcut mai multe tumbe și-a lovit succesiv mai mulți pomi. Până la 60 km/h, dacă mașina te protejează, ai șanse să nu mori. Dacă viteza sare de 70 km/h, atunci leziunile sunt mult mai mari, deci poți să mori”.

Închide ×

FANATIK.RO utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a FANATIK.RO cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Am înțeles