Victoria echipei naționale de tineret a României în meciul cu Irlanda de Nord a strâns în fața televizoarelor peste 1.900.000 de oameni, număr comparabil cu audiența partidei primei reprezentative cu Insulele Feroe. Pro TV, postul care a achiziționat drepturile de difuzare ale partidelor selecționatelor României, a fost lider de audiență atât cu victoriile “tricolorilor mici” cu Ucraina și Irlanda de Nord, cât și cu meciul câștigat de selecționata lui Cosmin Contra cu Insulele Feroe.
Pro TV pare că a tras lozul câștigător în momentul în care a achiziționat drepturile de difuzare ale partidelor selecționatelor României în preliminariile pentru EURO. Ultima reprezentație a “tricolorilor mici”, victoria 3-0 cu Irlanda de Nord, a strâns în fața televizoarelor 1.909.000 de persoane la nivel național, cu puțin sub victoria primei reprezentative cu Insulele Feroe, meci văzut de 1.954.000 de oameni, conform informațiilor oferite de Pagina de Media.
Chiar dacă adversarul a fost mai slab cotat, victoria României U21 cu Irlanda de Nord a înregistrat audiențe mai mari decât cele din jocul cu Ucraina. Partida cu țara ce dă campioana mondială la nivel U20 a fost urmărită de aproximativ 1.820.000 de persoane. Meciul de la Voluntari cu Irlanda de Nord a strâns cu 500.000 de mii de persoane mai mult decât următorul post de televiziune, Antena 1, ce a difuzat în intervalul orar 20:00 – 23:30, emisiunea culinară “Chefi la Cuțite”.
Meciul cu cele mai mari audiențe din această toamnă a fost, așa cum era de așteptat, confruntarea cu Spania. Aproximativ 2.714.000 de oameni, la nivel național, au urmărit înfrângerea cu 1-2 de pe Arena Națională.
Duelul cu ibericii au înregistrat audiențe de peste două ori mai mari decât postul clasat pe locul doi în topul audiențelor în data de 5 septembrie, Kanal D.