Sport

U Craiova își promovează echipamentele într-un mod inedit. Manechine sexy, cu tricourile pe podium

Universitatea Craiova a ales să își promoveze echipamentele pentru acest sezon într-un mod inedit. Mai multe manechine sexy au purtat tricourile Științei pe podium la o prezentare de modă.
30.08.2021 | 14:17
U Craiova isi promoveaza echipamentele intrun mod inedit Manechine sexy cu tricourile pe podium
ADVERTISEMENT

Echipamentele de joc de la U Craiova din acest sezon au fost apreciate de suporteri, iar oltenii încearcă metode de marketing cât mai inedite pentru a-i face pe fani să le achiziționeze. La un festival de modă din Bănie, mai multe manechine au purtat echipamentele Universității.

Trupa lui Laurențiu Reghecampf începe să lege victorii, iar tehnicianul oltenilor are timp pentru a implementa o nouă filosofie de joc, urmând să plece cu elevii săi într-un stagiu de pregătire la Poiana Brașov, acolo unde vor veni și noi jucători. Unul este Lyes Houri, fotbalist care a semnat cu oltenii. FANATIK a anunțat în exclusivitate transferul.

ADVERTISEMENT

Universitatea Craiova, promovare inedită a echipamentelor pentru acest sezon. Manechine sexy au purtat tricourile la o prezentare de modă

Universitatea Craiova a început parteneriatul cu actualul sponsor tehnic în vara anului trecut, iar acesta pare să aibă succes. Modelul din acest an, mai ales cel din deplasare, i-a făcut pe fani să își dorească să-l achiziționeze. Departamentul de marketing al Științei a ales să promoveze echipamentele din stagiunea 2021-22 și într-o prezentare de modă.

Aflat la ediția cu numărul 16, festivalul de modă „Miss Royal Models România” a avut parte de un moment inedit. Mai multe manechine masculine și feminine au purtat cu mândrie tricourile „Campioanei unei mari iubiri”.

ADVERTISEMENT
modă craiova
Mai multe modele sexy au purtat echipamentele Universității Craiova
sursă foto: Alex Asu fotograf – Royal Models Agency

„O altă premieră pe scenă unui festival de modă a fost colecția semnată de UNIVERSITATEA CRAIOVA ce a prezentat echipamentele de joc oficiale ale celor mai îndrăgiți jucători din Cetatea Băniei,” stă scris în comunicatul emis de organizatorii festivalului.

modă craiova
Prezentarea echipamentului de acasă
sursă foto: Alex Asu fotograf – Royal Models Agency

„The city is ours” este sloganul sponsorului tehnic al Universității Craiova. Astfel, printr-o mișcare inteligentă de marketing, cele două părți, sponsorul și clubul, anunță că în oraș există o singură echipă, fiind o mică „înțepătură” la adresa rivalilor de la FC U Craiova 1948.

ADVERTISEMENT

Sunt așteptate transferuri în Bănie: „O să mai vină jucători la echipă”. Lyes Houri a semnat deja cu Universitatea Craiova

Conducătorii echipei au așteptat pauza competițională pentru a aduce jucători. Astfel, Laurențiu Reghecampf și Mihai Rotaru, patronul Universității Craiova, au făcut o listă cu fotbaliști care vor sosi la echipa din Bănie și care ar putea să apară chiar în cantonamentul din Poiana Brașov.

Unul dintre jucătorii care vor îmbrăca tricoul alb-albastru este francezul Lyes Houri, cel care a evoluat între 2018 și 2020 la Viitorul Constanța. Rotaru a plătit 100.000 de euro pentru un împrumut pe un sezon și-l va putea cumpăra definitiv pentru 450.000 de euro la finalul stagiunii.

ADVERTISEMENT

La finalul victoriei cu Rapid, „Reghe” a anunțat noi mutări la Craiova: „Or să vină sper eu 2-3 jucători care să ne ajute pe noi să ne întărim pe posturile pe care avem nevoie în rest sunt bucuros pentru cele 3 puncte. Ne gândim doar la veniri, Mirko Pigliacelli are contract și va rămâne.

Nu ne gândim la alt portar Este foarte bine venit golul pentru Koljic, m-aş fi aşteptat să marcăm puţin mai devreme să nu fie ultimul minut că stăm şi noi prost cu inima câteodată pe margine,” a spus tehnicianul Științei.


  • (P) Cota BETANO pentru Universitatea Craiova – Sepsi: 1,57 este cota pentru „ambele echipe nu marchează”. Vezi aici toate cotele!

 

ADVERTISEMENT