DAZN a devenit un “Netflix al sportului”, iar site-ul de streaming apărut în august 2016 a devenit rapid o alternativă la transmisiunile TV. În 2019, lupta dintre Andy Ruiz şi Anthony Joshua, de pe 7 decembrie, a fost cel mai urmărit eveniment sportiv pe platforma online, însă în top 10 s-a strecurat şi un meci mai puţin obişnuit.
2019 a fost un an plin de evenimente pe DAZN, “Netflix-ul sportului”, iar în top 10 al audienţelor a intrat şi un meci de box între doi dintre cei cunoscuţi vloggeri de pe YouTube. Pe 10 noiembrie a avut loc lupta dintre KSI şi Logan Paul, organizată în “Staples Center” din Los Angeles, iar evenimentul a ocupat locul 5 în topul audienţelor pe cunoscuta platformă de streaming.
KSI sau Olajide Olayinka Williams “JJ” Olatunji, cunoscut youtuber din Marea Britanie, l-a învins pe Logan Paul prin KO, iar evenimentul a fost urmărit de aproape un milion de persoane. Lupta a fost transmisă pe DAZN în opt ţări, printre care s-a numărat şi SUA, iar preţul pentru accesul la clipul video live a costat 9,99 dolari.
Tottenham – Bayern Munchen 2-7, cel mai spectaculos meci al sezonului din grupele Ligii Campionilor 2019-2020, a ocupat abia locul 6, sub lupta dintre KSI şi Logan Paul. Derby-ul AC Milan – Inter 0-2, jucat pe 21 septembrie, a prins locul 7 în topul audienţelor pe anul trecut.
Ajax – Tottenham 2-3, returul semifinalei din sezonul trecut al Ligii Campionilor, a ocupat locul 8, chiar dacă englezii au obţinut calificarea în finala competiţiei cu un gol marcat pe finalul meciului. Pe locul 9 s-a clasat Barcelona – Liverpool 3-0, manşa tur a semifinalei din UEFA Champions League 2018-2019.
DAZN a apărut în august 2016, iar după doar doi ani valoarea estimată a concernului era de trei miliarde de lire sterline. În prezent, serviciul de streaming este utilizabil în Austria, Brazilia, Canada, Germania, Italia, Japonia, Spania, Elveţia şi SUA, însă până la finalul anului 2020 ar putea să devină accesibilă şi în alte ţări.
Pentru a viziona conţinutul site-ului, fiecare persoană trebuie să-şi facă un abonament, ca mai apoi să plătească în funcţie de evenimentul sportiv dorit. În plus, meciurile pot fi urmărite de pe telefoanele mobile sau tablete.