SuperLiga României a devenit atractivă în ultimii ani pentru mai mulți parteneri și sponsori autohtoni, dar și din afara țării. A venit rândul celor de la LPF să-și treacă în portofoliu o nouă colaborare menită să aducă un plus de imagine.
Orlando Nicoară, CEO al EaD, a anunțat în cadrul evenimentului faptul că începând din play-off-ul actualului sezon, partidele vor putea fi urmărite și în 4K.
„Lucrăm la două proiecte pe zona de tehnologie. Vrem ca începând din play-off să transmitem meciuri în format 4K” a declarat Nicoară.
În cadrul evenimentului desfășurat la hotelul Marriott, LPF a dezvăluit un parteneriat cu banca digitală Salt Bank, care devine astfel banca oficială a Superligii.
La eveniment au fost prezenți secretarul general al Ligii Profesioniste, Justin Ștefan și CEO-ul EaD, Orlando Nicoară, iar din partea Salt Bank au fost prezenți CEO-ul Gabriela Nistor și Viorel Ruse, reprezentant al departamentului Marketing and Communication.
„Nu se putea să lipsim din zona sportului. Am lansat Salt Bank anul trecut și am vrut să ne asociem cu un sport. Am ales fotbalul pentru că e foarte popular, se joacă peste tot, oamenii iubesc fotbalul. Peste 6 milioane de români s-au uitat la campionat” a declarat Gabriela Nistor, CEO al Salt Bank.
Liga Profesionistă de Fotbal, care a anunțat și programul etapelor 24, 25 și 26 din campionatul intern, a dezvăluit prin intermediul site-ului propriu lansarea unui nou parteneriat pentru Superligă.
Acesta va fi dezvăluit publicului în data de 23 ianuarie, de la ora 12:00, la hotelul Marriott din Capitală, în cadrul unei conferințe de presă.
“Avem plăcerea de a vă invita mâine, 23 ianuarie, începând cu ora 12:00, la Hotel Marriott, Salonul A, pentru a participa la o conferință de presă organizată de EAd și LPF.
Cu această ocazie, vom anunța un nou partener oficial al LPF, un moment important pentru viitorul competiției SuperLiga României. Vă așteptăm cu drag și vă mulțumim pentru interesul acordat!”, se arată în invitația celor de la LPF.
EAD este firma care deține drepturile de televizare pentru meciurile din SuperLiga. În acest moment, toate confruntările din primul eșalon valoric al României sunt transmise de posturile celor de la Digi Sport și Prima Sport.
În schimb, la FRF, organizație care a dezvăluit unde vor fi cazați tricolorii U21 pe durata Europeanului din Slovacia, există un număr impresionant de sponsori, mai ales la nivelul primei reprezentative.
Răzvan Burleanu, președintele de la “Casa Fotbalului”, a avut grijă să atragă numai branduri mari la nivelul Federației. Cel mai recent este Oshee, firmă producătoare de băuturi hidratante pentru sportivi, care își promovează produsele în cadrul Cupei României Betano.
La finalul anului 2024, FRF s-a putut lăuda cu lansarea unui produs inedit în România, un manual de educație financiară destinat tinerilor fotbaliști. Acest lucru s-a putut concretiza doar în urma parteneriatului încheiat cu Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF).
“La Federația Română de Fotbal, credem că succesul pe teren trebuie să fie însoțit de responsabilitate în toate aspectele vieții.
Credem că acest manual va avea un impact pozitiv pe termen lung asupra carierei jucătorilor noștri, contribuind la dezvoltarea unor generații de fotbaliști mai bine pregătiți pentru viață, atât pe teren, cât și în afara acestuia”, a fost declarația lui Răzvan Burleanu de la acea vreme.