Ianis Hagi, Răzvan Marin și Nicolae Stanciu au mers în magazinul fizic dedicat exclusiv produselor cu echipa națională, magazin aflat la intrarea în cantonamentul „tricolorilor” de la Centrul Național de Fotbal de la Mogoșoaia. Cei trei fotbaliști au cumpărat produse pentru cei dragi.
România a remizat cu Bulgaria, scor 0-0, în primul meci amical al verii, înainte de EURO 2024. Ianis Hagi și Răzvan Marin au evoluat câte o repriză în partida din Ghencea, în timp ce căpitanul Nicolae Stanciu a jucat 77 de minute.
La o zi distanță, Ianis Hagi, Răzvan Marin și Nicolae Stanciu au fost primii clienți ai celui mai nou magazin fizic dedicat exclusiv achiziționării de produse cu însemnele echipei naționale de fotbal a României. Magazinul este situat la intrarea în cantonamentul echipei naționale de la Centrul Național de Fotbal de la Mogoșoaia.
Celelalte două magazine fizice sunt situate în Mega Mall, etaj 1, și în Aeroportul Otopeni. Magazinul de la Mogoșoaia a fost deschis publicului, miercuri, 5 iunie. Fanii naționalei României pot cumpăra cea mai diversificată gamă de echipamente din magazinul oficial al Echipei Naționale de la Mogoșoaia.
Ianis Hagi, Răzvan Marin și Nicolae Stanciu au dorit să vadă produsele disponibile în magazin și chiar au cumpărat produse pentru cei dragi. „Romania Store este un nou concept în piața de retail, unul ce promite iubitorilor de sport o experiență de cumpărare memorabilă, într-un mediu în care au ocazia să interacționeze cu numeroase personalități sportive și cu invitați surpriză”, se arată pe site-ul FRF.
Federația Română de Fotbal a încheiat un nou parteneriat prin care încearcă integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii Echipei Naționale a României pe platforma FIFA Collect. FRF a anunțat startul colaborării inovatoare cu Modex și FIFA.
FIFA Collect permite fanilor din întreaga lume să acceseze conținut exclusiv legat de fotbal. „Astăzi, suntem mândri să anunțăm că federația noastră este prima din lume care se alătură platformei FIFA Collect.
Această nouă platformă va permite fanilor români — și fanilor din întreaga lume — să acceseze conținut exclusiv și experiențe unice ca niciodată înainte, aducându-i pe aceștia și mai aproape de Echipa Națională”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele FRF.
Parteneriatul dintre FRF, Modex și FIFA le permite suporterilor naționalei României accesul la momente iconice, experiențe unice, imagini ale jucătorilor și alte obiecte de colecție, disponibile doar prin intermediul platformei FIFA Collect. „Pagina dedicată pentru Federația Română de Fotbal va fi activă în luna iunie 2024”, se mai arată pe site-ul oficial al FRF.