Unibet, sponsorul oficial al lui Dinamo, le-a dat o veste bună „câinilor” chiar înaintea derby-ului cu FCSB și a anunțat că vor dona câte 5.000 de euro pentru fiecare 10.000 de suporteri prezenți la derby.
Unibet, sponsorul oficial al lui Dinamo, a anunțat că va dona câte 5.000 de euro pentru fiecare din cei 10.000 de suporteri prezenți la derby-ul cu FCSB.
„Pentru fiecare 10.000 de suporteri prezenți la derby, Unibet va dona câte €5.000 în conturile clubului. Împreună salvăm Dinamo!”, a fost mesajul postat pe rețelele de socializare ale agenției de pariuri.
Mai mult decât atât, Unibet a renunțat, pentru meciul cu FCSB, la locul de pe tricoul „alb-roșilor” și a lăsat să se pună mesajul „Doar Dinamo București”:
„În calitate de sponsor principal al clubului de fotbal Dinamo, compania noastră a avut inițiativa acestui gest de a ceda locul sponsorului principal pentru Eternul Derby”.
Peluza Cătălin Hîldan a postat pe Facebook mai multe reguli care să fie respectate cu strictețe la derby-ul cu FCSB: „Nu aruncați în teren cu niciun fel de obiecte! Nici măcar hârtie sau cartoane.
Renunțați la orice manifestare rasistă! Florinel Coman, care a fost huiduit la ultimul meci direct, chiar este dinamovist”.
„Investitorii care vor să cumpere Dinamo au închiriat o lojă. Oamenii vin din altă cultură și nu trebuie să dăm dovadă de intoleranță și lipsă de respect.
Să nu compromitem tot ce am realizat până acum ca suporteri! Avem destui dușmani peste tot care abia așteaptă motive să lovească în noi”, s-a arătat în comunicat.