Universitatea Craiova a lansat o campanie unică în fotbalul românesc înaintea meciului cu Unirea Slobozia de pe stadionul „Ion Oblemenco”. Formația din Cetatea Băniei sprijină companiile mici din România și le oferă promovare gratuită la partidele de pe teren propriu.
Companiile mici care se află la început de drum din România beneficiază de sprijinul Universității Craiova. Oficialii „alb-albaștrilor” a pus la punct un plan prin care oferă o mână de ajutor firmelor care nu au buget de promovare, însă au nevoie de o vizibilitate mai mare.
Prin intermediul rețelelor de socializare, Universitatea Craiova a anunțat startul concursului „Știința, fă-mă cunoscut”. Oltenii au anunțat și regulile prin care administratorii companiilor pot beneficia de promovare gratuită la meciurile „alb-albaștrilor”.
Oferta Universității Craiova include un spot de promovare de 15 secunde pe sistemul led, care va fi afișat de patru ori pe durata meciului și altul care va fi afișat o singură dată pe tabelele arenei. În plus, oltenii vor crea o postare dedicată companiilor respective la sfârșitul meciului.
Trei companii vor beneficia de această șansă la fiecare meci al Universității Craiova, iar ele vor fi alese prin programul random.org. Prima ediție a concursului a început în seara zilei de marți și se va încheia vineri, la ora 18:00.
„Știința, fă-mă cunoscut! Universitatea Craiova propune o șansă unică de promovare pentru companiile de tip start-up și cele mici din România. Proiectul se concentrează pe sprijinirea companiilor care se află la început de drum sau care nu au buget de promovare și au nevoie de o vizibilitate mai mare în fața publicului.
Vizibilitatea: un spot de promovare de 15 secunde pe sistemul led afișat de 4 ori pe durata meciului. Un spot de 15 secunde difuzat pe tabelele stadionului înaintea meciului și la pauză. Postare social-media după disputarea meciului.
Condițiile aplicării: firma să fie activă din punct de vedere fiscal, fără activități economice care ar provoca o imagine negativă clubului, și, de asemenea, să demonstreze pasiunea față de Știința.
Administratorii companiilor care postează aici o fotografie care să dovedească iubirea pentru alb-albastrul din Cetatea Băniei pornesc cu șanse mai mari în această „cursă”. La fiecare dispută a Universității Craiova pe teren propriu, vom face o tragere la sorți prin programul random.org, astfel că 3 companii norocoase vor beneficia de noul proiect „Știința, fă-mă cunoscut!”.
Concursul se va încheia vineri, ora 18:00. Vă invităm să accesați următorul link și să completați toate detaliile pentru a înscrie compania în această oportunitate de creștere a vizibilității: https://nl.ucv1948.ro/lpg/stiinta-fa-ma-cunoscut. Mult succes tuturor!”, au scris oltenii pe pagina oficială de Facebook.
Mihai Rotaru a dezvăluit că Alexandru Cicâldău e gata să revină la Universitatea Craiova. Finanțatorul „alb-albaștrilor” a spus că mijlocașul român de la EURO 2024 e pregătit să intre titular după rezultatul de egalitate cu U Cluj, scor 1-1.
„E apt să joace titular. Cicâldău e cu o foame incredibilă, pe care rar am văzut-o la un jucător de când activez în fotbal. Traiectoria lui nu a fost cea scontată, deși el în primul an la Galatasaray a jucat 28 de meciuri titular și apoi a plecat Fatih Terim”, a spus Mihai Rotaru la Digi Sport.