Vacanță de coșmar în Italia pentru mai mulți români. Deși și-au dorit o experiență de vis, relaxantă, se pare că turiștii au trăit un adevărat calvar. Vinovat ar fi fost chiar ghidul acestora, în vârstă de 83 de ani.
Italia este o țară bogată, vizitată anual de milioane de turiști. Roma, Sardinia, Sicilia, Napoli sunt doar o parte dintre destinațiile unde oamenii revin de fiecare dată cu mare drag.
Se pare însă că pentru niște turiști români, o vacanță în Italia s-a transformat într-una adevărat haos. Dificultățile au început încă de la plecare, însă nimeni nu se aștepta ca lucrurile să meargă într-o astfel de direcție.
De vină ar fi fost un ghid de 83 de ani. Ce le-a făcut acesta românilor? Se pare că deși lucrurile erau cât de cât organizate, în momentul în care urmau plecările, totul era dat peste cap.
„Am fost în marele tur al Italiei, cu un ghid de coșmar. Din cauza comportamentului lui, nu vor să meargă șoferii cu el. Dimineața la 5, când trebuia să plecăm, ne-am trezit fără autocar”, a povestit unul dintre turiști.
Ce s-a întâmplat după în această vacanță din Italia care ar fi trebuie să fie un vis? Grupul de turiști a fost nevoit să călătorească inițial cu un maxi taxi. Ulterior, aceștia s-au trezit într-un autocar cu un singur șofer.
Astfel, la prima cazare s-a ajuns de abia la ora 04.00 a doua zi. Unul dinte turiști mai povestește că adevăratul calvar a început de abia când urmau să fie făcute vizitele. Mai exact, nu a fost timp nici măcar de poze.
Cazarea era în afara orașelor, iar ghidul de peste 80 de ani îi ”alerga” practic pe turiști de la un obiectiv turistic la altul. Turista respectivă povestește că într-adevăr, circuitele sunt interesante, însă agitația a fost și ea una pe măsură.
„Ne-a fugărit mai ceva ca la cros în fiecare oraș, de nu aveam timp de poze, nu accepta nici o propunere. Am fost cazați întotdeauna în afara orașelor de vizitat, la unul din hoteluri cărând bagajele destul de mari”, a mai povestit aceasta.
Unii turiști au fost atât de revoltați încât au început să urle în autocar. Astfel, în urma întregii experiențe, mai multe persoane au decis să facă sesizări la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) și la Ministerul Turismului.