Vacanța în Turcia a unor români s-a transformat într-un coșmar. Ce au găsit în hotelul unde s-au cazat, nici tu n-ai sta aici. „Încă de cum am intrat a început chinul”, a povestit turista care a postat mai multe imagini cu mizeria din cameră.
Sejurul în Turcia s-a dovedit un eșec pentru niște turiști români. Au rămas uimiți când au descoperit cum arată cazarea. Aceștia au rezervat două camere la un hotel de 4 stele, însă care s-a dovedit a nu fi nici măcar de 2 stele.
Femeia care și-a încheiat vacanța avută la Grand Blue Sky International a mărturisit că nu se aștepta la mizeria pe care a găsit-o. Aceasta recunoaște că nu a citit recenziile înainte de a pleca din țară, subliniind că nu este o persoană cu pretenții.
Cu toate acestea a rămas șocată când a văzut cum arată camerele, de altfel mari. Turista româncă a mărturisit că cel mai probabil acestea nu fuseseră curățate înainte pentru că erau pete de cafea pe jos și multe fire de păr.
„Încă de cum am pășit a început chinul: parcarea prea mică, ni s-au dat camere în corpuri diferite, am avut 2 camere rezervate”, a scris turista despre concediul său, pe grupul Forum Turcia de la Facebook.
„Toaleta efectiv arată horror, peste tot era mizerie deplorabilă (mergând la recepție au venit și efectiv au curățat superficial). Plajă mare, cu pietre, neîngrijită, șezlonguri suficiente și până să ajungi la plajă sunt foarte multe trepte de coborât.
Îți piere cheful de plajă. La capitolul mâncare, sincer au fost zile în care nu aveam efectiv ce să mâncăm, nu foarte diversificată și cea care se găsea era fără gust, acră, stricată.
Fructele au lipsit cu desăvârșire, găseaia doar mere, pere, portocale, pepene verde și galben, toate verzi!”, a mai scris turista româncă despre experiența avută în hotelul turcesc, pe social media.
În aceeași notă, femeia a mai subliniat că ar fi multe de spus despre această vacanță care s-a dovedit un eșec, însă a lăsat câteva poze pentru a demonstra mizeria din hotel. Internauții i-au recomandat să citească recenziile înainte de a rezerva o vacanță.
De asemenea, unele persoane i-au sugerat să nu mai achiziționeze bilete dacă hotelul nu are o notă de minim 8.5 pe booking și 4.5 pe tripadviser. Turista a mai scris într-un comentariu că sejurul nu a fost scump pentru că l-a achiziționat în luna ianuarie.
A achitat 2.800 de euro pentru 3 adulți și un copil, pentru două camere și transport personal. În schimb, a mărturisit că s-a bucurat de apă mării care a fost curată și caldă și de grădina hotelului care era „îngrijită și frumoasă”.