13.02.2021 | 16:35
Vasile Miriuta critica strategia celor de la Viitorul La mine nici nu juca Petrisor Petrescu e peste el

Vasilie Miriuță nu înțelege politica celor de la Viitorul, care, în opinia sa, țin pe bancă unul dintre cei mai buni jucători din lot. Echipa lui Gică Hagi nu a mai câștigat de opt etape.

Viitorul Constanța a pierdut partida din deplasare cu FC Argeș, scor 0-1 și este doar pe locul 11 în Casa Pariurilor Liga 1, la egalitate de puncte cu Dinamo, care va juca în această seară cu Sepsi.

Fostul antrenor al lui FC Hermannstadt a fost mirat de faptul că Jo Santos joacă titular în locul lui Alexandru Mățan, deși brazilianul pe care l-a antrenat era rezervă și la Sibiu.

Vasile Miriuță, atac la Mircea Rednic? „Să joci cu Jo Santos și să nu joci cu Mățan este o greșeală”

Antrenorul l-a pregătit pe Jo Santos la Hermannstadt, unde era de cele mai multe ori rezervă, în timp ce la Viitorul e titular în fața lui Alexandru Mățan, fotbalist curtat de CFR Cluj, așa cum FANATIK a anunțat în exclusivitate.

Ba, mai mult, Vasilie Miriuță e convins că Viitorul nu mai are nicio șansă la play-off și va intra în hora retrogradării, mai ales că nu și-a întărit lotul în această scurtă pauză competițională: „Pică două și două joacă baraj. Sunt patru echipe și joci numai nouă meciuri, nu mai joci tur – retur. Dacă intri la două sau trei puncte diferență și ai pierdut primele două trei jocuri. Păi ești în horă, sută la sută. Mai ales că se vede neîncredere că nu au câștigat de opt jocuri. Ia să mai pierzi vreo două jocuri și să intri în play-out așa”, a spus Miriuță la Look Sport.

Miriuță critică transferul lui Jo Santos, care nu juca nici la Hermannstadt, unde Petrișor Petrescu era titular, în timp ce Alexandru Mățan stă mai mult pe bancă: „Am văzut că l-au adus pe portughezul ce a fost la Sibiu, Jo Santos. Păi la mine, la Sibiu, nu juca. Petrișor Petrescu era peste el, ca valoare. Nu mai este acel Viitorul care a fost anul trecut sau acum doi ani. Tinerii nu-și mai regăsesc în echipă. M-a mirat că Mățan a fost pe bancă. A jucat foarte bine și când era la Voluntari și la Viitorul și acum să joci cu Jo Santos și să nu joci cu Mățan este o greșeală”, a mai spus antrenorul de la Baia Mare.

Vasilie Miriuță consideră că Hagi și-a asumat ratarea play-off-ului prin cedarea lui Iancu și Luckassen

Miriuță e convins că pentru Viitorul play-off-ul nu a mai fost un obiectiv pentru acest sezon, odată cu cedarea celor doi atacanți: Gabi Iancu și Kevin Luckassen, pentru care Hagi a încasat doar un milion de euro: „Fără atacant e greu să joci. Viitorul și-a vândut și atacantul, pe Luckassen, care le crea probleme adversarilor”.

Actualul antrenor al celor de la Baia Mare nu înțelege politica lui Gică Hagi, care a vândut cei mai buni jucători ai echipei fără să aducă nici măcar un înlocuitor: „Au vândut niște jucători și nu au adus alții, iar asta se vede. Nu-mi explic. Au vândut jucători, înseamnă că nu-și mai doresc play-off-ul? Sau și-au dat seama că nu mai poate să-l prindă? Dacă vreau play-off-ul nu vând cei mai buni jucători sau vând și aduc ceva în locul lor”.

Vasile Miriuță consideră că toate echipele care se află pe loc de play-out trebuie să își facă griji pentru retrogradare, mai ales după înjumătățirea punctelor, când distanța va fi foarte mică între toate echipele: „Echipele care intră în play-out și sunt despărțite de două – trei puncte nu pot zice că nu le este frică de retrogradare sau de a juca barajul. Nu există așa ceva în play-out”, a concluzionat antrenorul de 52 de ani pentru sursa citată.