ADVERTISEMENT
News

Vești bune despre cel mai prost drum din România. Când începe reabilitarea șoselei

Autor: Cerasela Stafie | 07.05.2021 | 17:36
Vești bune despre cel mai prost drum din România. Când începe reabilitarea șoselei
Vești bune despre cel mai prost drum din România. Când începe reabilitarea șoselei Sursa foto: Gândul

Vești bune despre cel mai prost drum din România. Ministrul Transporturilor a anunțat când va începe reabilitarea șoselei.

ADVERTISEMENT

Cătălin Drulă a anunțat pe pagina de Facebook că lucrările pe DN68A Margina – Holdea, ruta de ocolire a bucății lipsă din A1 Sibiu – Nădlac vor începe săptămâna viitoare. Drumul a fost descris chiar de ministru ca fiind „unul dintre cele mai proaste din țară.

Pe secțiunea respectivă vor fi implementare restricții de trafic. Ministrul Transporturilor a anunțat și care sunt rutele alternative pentru șoferi.

Vești bune despre cel mai prost drum din România. Când începe reabilitarea șoselei

Cătălin Drulă a anunțat pe Facebook reabilitatea celui pe care îl numește „unul dintre cele mai proaste drumuri din țară”, explicând că se va repara „rușinea națională”: „de luni, schimbăm viteza la reabilitarea unuia dintre cele mai proaste drumuri pe care românii își rup mașinile – DN68A Margina – Holdea, ruta de ocolire a bucății lipsă din A1 Sibiu – Nădlac”.

ADVERTISEMENT

„Până acum, acest drum extrem de aglomerat a fost peticit și reparat superficial. Planul este ca, pe cei mai afectați 5,3 km care arată acum ca după bombardament, carosabilul să fie refăcut complet, inclusiv fundația”, a declarat ministrul Transporturilor.

„Vorbim despre refacerea acesteia până la un metru în profunzime cu balast, piatră spartă, geocompozit anti-fisură și 3 straturi de asfalt. Pe alți 5 km pe care nu sunt probleme la fundație se va așterne covor asfaltic,” a adăugat acesta.

O veste importantă pentru șoferi este restricționarea traficului: „important: traficul pe secțiunea respectivă va fi restricționat timp de 2 luni pentru vehiculele mai grele de 7,5 tone. Am luat această măsură pentru a putea implementa un grafic accelerat de lucrări”.

ADVERTISEMENT

Ministerul Transporturilor, CNAIR și transportatori au agreat folosirea următoarelor rute alternative: A1 Nod Balinț – A6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeș – DN 68 Caransebeș – DN 68 Hațeg – DN 66 Hațeg – DN 66 Simeria – A1 Simeria sau A1 Nădlac – A1 Arad – A11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A1 Ilia.

Lucrarile vor fi demarate la date de 10 mai și se vor dura două luni. Cătălin Drulă nu se oprește aici. El a anunțat și finalizarea „găurii” de 13 kilometri de pe A1, între Margina și Holdea. Ofertele pentru proiectare și execuție vor fi depuse în cadrul licitației săptămâna viitoare.

ADVERTISEMENT
CITEȘTE mai multe articole interesante din categoriile NEWS, SPORT sau LIFE
ADVERTISEMENT
A apărut revista SuperEuro
  • SuperEuro, cea mai tare revistă glossy dedicată Euro 2020
  • SUPEREURO: 164 de pagini premium, la doar 10 lei!