Vin vești foarte bune pentru clienții din România: magazinul extrem de accesibil pentru orice buzunar, cu mii de produse de doar 5 lei la raft, continuă să se extindă la noi în țară.
Poate părea greu de imaginat, însă în anul 2025 încă mai există magazine care au produse cu prețuri foarte mici, chiar extrem de mici. În acest caz se află un retail german intrat pe piața din România încă din urmă cu trei ani.
TEDi, un comerciant care vinde mii de produse cu prețuri de 5-6 lei, continuă expansiunea în țara noastră. Compania se apropie de pragul de 60 de magazine. În Caracal a fost inaugurată, recent, cea mai nouă unitate.
Veștile bune nu se opresc aici. Planul nemților este să ajungă, în cursul anului, la încă 30 magazine noi în țară. Pe termen lung, ținta este impresionantă: 250 de magazine, de cinci ori mai mult decât în prezent.
”Pentru anul 2025, ne concentrăm în continuare pe extindere și pe consolidarea rețelei noastre de magazine. Planificăm să deschidem aproximativ 30 de magazine noi pentru a ne extinde prezența actuală de aproximativ 50 de magazine în România. Pe termen lung, vedem un potențial de 250 de magazine în România. De asemenea, suntem deschiși să ne dezvoltăm și prin achiziții, dacă apar oportunități favorabile”, a declarat Cristian Pușcoi, Manager Expansiune & Construcții (ROM) TEDi Retail Shop, pentru site-ul Retail.ro.
În paralel cu extinderea numerică a spațiilor comerciale, cei de la TEDi promit să crească și numărul produselor la raft. Și mai importantă e promisiunea legată de stabilitatea prețurilor.
La ora actuală, sunt circa 4.000 de produse care nu costă mai multe de 5-6 lei. ”Un alt obiectiv important este dezvoltarea gamei noastre de produse. Ne dorim să devenim și mai moderni, mai actuali și mai atrăgători.
În același timp, clienții noștri pot conta pe prețuri stabile – 4.000 de articole din sortimentul nostru costă permanent 6 lei sau chiar mai puțin”, a mai adăugat Pușcoi.
Primul magazin TEDi a fost inaugurat în România pe 17 martie 2022, la Baia-Mare. Retailerul vinde o gamă largă de produse pentru casă, ustensile de bricolaj, drogherie & cosmetică, articole pentru animale de companie, electrice, veselă, mici decoraţiuni până la papetărie, jucării şi alte articole.
Este un concurent pe piață pentru Jumbo, Pepco și Kik. Specialiștii îl descriu ca ”un Lidl al comerţului non-food”, cu produse având un preț de sub 25 de lei sau chiar mai mici.