Alexandru Năstase
în Echipa nationala
09/09/2018, 20:14
Vlad Munteanu se apără după ce tineretul a pierdut avionul! “N-am luat charter pentru că Rădoi n-a vrut să fie spionat” GALERIE FOTO

Managerul operaţional al echipei naţionale U21, Vlad Munteanu s-a apărat atunci când a fost chestionat despre faptul că tineretul lui Rădoi a pierdut avionul! Fostul jucător al dinamoviştilor a povestit că delegația tricolorilor, care cuprinde 38 de persoane, a zburat fără emoții de la Porto la Munchen, acolo unde era programată escala spre București. Un singur lucru n-au luat în calcul aceştia – avionul care aparține companiei Lufthnasa, a întârziat, așa că în Germania, tricolorii au rămas doar cu trei minute la dispoziţie pentru a se îmbarca în aeronava spre București. Evident, au fost nevoiți să aștepte următoarea cursă spre România.

”Băieții sunt mâncați, sunt la somn deja, așa că nu ne facem griji. O să ne întoarcem în seara asta, dar e important să nu stăm în picioare în aeroport, prin dutty-free. Ne-am cazat la un hotel de lângă aeroport. Băieții se vor odihni trei-patru ore, după care ne vom îmbarca și vom reveni la București spre miezul nopții. A fost o întârziere a celor de la Lufthansa, de o oră și 10 minute. Aeronava care a venit de la Munchen la Porto a întârziat 45 de minute. Apoi, s-au mai adunat câteva minute în Portugalia și s-a ajuns la această întârziere. Am decolat spre Munchen până la urmă, dar aici am constatat că mai aveam practic doar trei minute între zboruri, așa că am renunțat, asta după ce ne-am consultat și cu cei de la compania aeriană și cu cei de la agenție. Care era programul? Ajungeam în țară la ora 18:00, făceam un antrenament de recuperare, somn și mâine dimineță se pleca spre Ovidiu, la ora 11:30. Apoi urma prânzul și seara antrenamentul oficial”, a declarat Vlad Munteanu pentru o televiziune de sport.

Vlad Munteanu se apără după ce tineretul a pierdut avionul! Rădoi dă indicaţii

Vlad Munteanu se apără după ce tineretul a pierdut avionul!

Oficialul Federaţiei Române de Fotbal a precizat şi motivul pentru care s-a decis ca întoarcerea să aibă loc duminică și nu a două zi după meci, dar a indicat şi motivul pentru care nu s-a închiriat un charter. Vlad Munteanu a spus că selecţionerul Rădoi este cel care a cerut acest lucru de teamă să nu fie spionat.

”Am luat în calcul și varianta de a închiria un charter, dar Mirel și-a dorit foarte mult să aibă antrenamente închise. Să nu mergem în Portugalia și să avem această deschidere, că poate ne spiona adversarul. Mirel, fiind antrenor nou, a vrut să le transmită tot ce a dorit jucătorilor pe teren în liniște, nu în sala video, astfel că din acest motiv am renunțat la charter. Charterele disponibile nu erau din data de 6 septembrie, cum doream noi, la 6 dimineața, pentru ca mai apoi să facem antrenamentul oficial la 6 seara și mai apoi pe 8 septembrie să ne întoarcem. Ofertele pe care le-am primit noi, și credeți-mă am cerut la toate companiile aeriene, erau valabile pe datele de 4 sau 5 dimineața, deci au fost probleme. Am cerut foarte multe oferte, dar și cererea a fost extrem de mare pentru că au fost foarte multe meciuri și multe naționale au recurs la această formă de transport. Am vrut să facem acest efort, dar nu s-a legat. Până la urmă, tot orarul de zbor a fost făcut corect, ca să avem și o zi de recuperare acolo, dar nu aveam de unde să știm de aceste probleme, care nu mai țin de noi”, a mai explicat Vlad Munteanu.