News

Wizz Air suspendă zboruri importante din cauza restricțiilor. Rute către cinci țări, anulate. Ministrul Lucian Bode explică situația. Update

21.07.2020 | 12:34
Wizz Air suspenda zboruri importante din cauza restrictiilor Rute catre cinci tari anulate Ministrul Lucian Bode explica situatia Update
ADVERTISEMENT

Compania Wizz Air a anunțat că suspendă zboruri importante din cauza restricțiilor impuse pe timp de pandemie.

UPDATE, ora 12:35. Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a avut o primă reacție după ce mai multe zborurile către mai multe state din UE au fost anulate. ”În ultimele două săptămâni a crescut numărul de îmbolnăviri la nivel european. Statele UE au început să impună o serie de criterii, cum ar fi numărul de cazuri noi din 14 zile raportat la 100.00 de locuitori”.

ADVERTISEMENT

Bode a mai precizat că ”România a devenit rapid una dintre țările care stârnesc teamă în Uniunea Europeană. Drept urmare, Austria și Slovacia au decis să interzică toate zborurile dinspre și spre România” a anunțat ministrul Transporturilor, marți, la Digi24.

Wizz Air suspendă zboruri importante către cinci țări, din cauza restricțiilor

Știrea inițială/ Astfel, reprezentanții companiei aeriene maghiare au anunțat că, până pe 31 iulie, rute către cinci țări importante sunt anulate.

ADVERTISEMENT

Măsura radicală vine după ce unele state din care și către care compania avea zboruri a impus o serie de măsuri stricte din cauza epidemiei COVID-19.

Wizz Air a anunțat, în cursul acestei săptămâni, că suspendă toate rutele dintre România şi Suedia, Portugalia, Israel şi Emiratele Arabe Unite până pe 31 iulie inclusiv, din cauza restricţiilor de călătorie impuse de autorităţile române, informează operatorul aerian low-cost, scrie Agerpres.

ADVERTISEMENT

În același timp, compania mai informează că, tot din cauza restricţiilor introduse, dar de autorităţile austriece, zborurile dintre România şi Austria sunt suspendate până la aceeaşi dată.

“Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informaţi automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicaţia pentru mobil.

ADVERTISEMENT

Clienţii vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziţia de produse şi servicii Wizz Air.

Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – şi vor fi informaţi despre paşii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat.

În acest caz, clienţii vor putea primi doar 100% din suma achitată iniţial. Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenţia de unde şi-au cumpărat biletele”, se arată în comunicatul Wizz Air.

Wizz Air, scuze în fața călătorilor

Totodată, Wizz Air îşi cere scuze pentru inconvenientele pe care le pot produce aceste restricţii de călătorie clienţilor şi îi asigură că siguranţa şi binele pasagerilor şi ale echipajului rămân principalele priorităţi ale companiei.

Compania maghiară Wizz Air este cea mai mare din domeniul low-cost din Europa Centrală şi de Est și operează o flotă de 124 de aeronave Airbus A320 şi A321.

ADVERTISEMENT