YouTube a anunțat că va difuza pentru prima dată emisiuni TV gratuite, susținute de reclame. Cu această mișcare, compania se alătură numărului tot mai mare de servicii de streaming existente pe piață.
Asemeni platformei de streaming, YouTube va pune la dispoziția utilizatorilor mai multe filme și seriale. Spre deosebire de Netflix, însă, acestea vor conține reclame.
În ciuda acestui impediment, multe persoane ar putea opta pentru alternativa gratuită. Pe YouTube, vor putea viziona o multitudine de producții de televiziune, fără a plăti un abonament în prealabil.
Compania a spus că va oferi, inițial, utilizatorilor săi din SUA acces la peste 4.000 de episoade TV gratuite. Lista conține emisiuni precum „Hell’s Kitchen”, „Andromeda” și „Heartland”.
De altfel, YouTube plănuiește să adauge la colecție până la 100 de titluri în fiecare săptămână, inclusiv filme și seriale.
În prezent, YouTube găzduieşte deja o serie de filme ce pot fi urmărite gratuit, astfel că mișcarea este considerată a fi mai mult una de extindere, după cum scrie TechCrunch.com.
Platforma include peste 1.500 de filme de la companii precum Disney Media & Entertainment Distribution, Warner Bros., Paramount Pictures, Lionsgate, FilmRise și altele.
Chiar luna aceasta, YouTube a adăugat titluri noi, precum Gone în Sixty Seconds, Runaway Bride și Legally Blonde.
Industria de streaming, atât susținută de reclame, cât și pe bază de abonament, tinde să se îndrepte către crearea de producții originale.
Scenariile care în trecut ar fi fost dezvoltate sub formă de filme sau mini-seriale, acum sunt lansate drept spectacole care să țină publicul în fața ecranelor. YouTube spune că va introduce și o nouă metodă de navigare pentru a veni în ajutorul utilizatorilor.