Adidas va fi noul sponsor tehnic al lui Arsenal din sezonul viitor. După patru ani în care “tunarii” au purtat tricouri create de compania Puma, formaţia din capitala Angliei a ajuns la un acord cu firma germană producătoare de echipament sportiv.
“Arsenal şi Adidas au ajuns la un acord pentru un parteneriat pentru echipamentul echipei care va intra în vigoare de pe 1 iulie 2019”, au anunţat oficialii lui Arsenal pe contul oficial de Twitter. Conform noului contract, “tunarii” vor câştiga 60 de milioane de lire sterline pe sezon în următorii cinci ani. Formaţia din capitala Angliei obţinea 30 de milioane de lire sterline pe sezon de la Puma, astfel că noul acord este o lovitură financiară dată de echipa de pe “Emirates”.
Adidas devine noul sponsor tehnic al lui Arsenal la 25 de ani de când compania din Germania şi clubul din Londra au colaborat ultima dată. Chiar dacă echipa va obţine 300 de milioane de lire sterline de pe urma acestui contract, “tunarii” nu se apropie de cifrele din acordul dintre Adidas şi Manchester United. Până în prezent, Arsenal i-a avut ca sponsori tehnici pe Bukta, Umbro, Adidas, Nike şi Puma.
Formaţia de pe “Old Trafford” primeşte anual 75 de milioane de lire sterline de la Adidas, contractul fiind cel mai bun din Premier League. “Diavolii” sunt urmaţi în acest clasament de Chelsea. Formaţia antrenată de Maurizio Sarri câştigă 60 de milioane de lire sterline pe an de pe urma contractului cu Nike. În prezent, Adidas este sponsorul tehnic, printre altele, al lui Lyon, Bayern Munchen, Olympiacos, Juventus, Ajax Amsterdam, Feyenoord, Benfica sau Real Madrid. În Liga 1 Betano, Sepsi Sfântu Gheorghe este singura echipă care poartă echipament produs de firma germană.