Simona Halep poartă un echipament special la această ediție de la US Open, care poate fi achiziționat de pe site-ul oficial al renumitului său sponsor, Nike.
Dacă la ultimele turnee ne-am obișnuit să o vedem pe Simona îmbrăcată în culori deschise, de această dată sportiva noastră a optat pe o combinație de culori între negru și mov. Un model de fustă la fel precum cel pe care îl poartă Simona costă 290 RON pe site-ul Nike, în timp ce tricoul are un preț de 240 RON. Nu e clar însă cât valorează adidașii Simonei, Nike producând pentru ea o versiune personalizată.
Simona Halep atacă US Open din postura de câștigătoare la Wimbledon, însă trebuie menționat că turneul din SUA este singurul din cariera Simonei unde sportiva noastră nu a reușit să se califice în finală. Chiar și așa, moralul său este unul excelent după triumful neașteptat de la Wimbledon. A fost cel de-al doilea succes din carieră pe iarbă și totodată cel de-al doilea turneu de Mare Șlem cucerit, după Roland Garros în 2018. Simona are în palmares alte trei finale pierdute, două la Roland Garros și una la Australian Open.
Turneul de la Wimbledon este singurul câștigat de Simona în 2019, care în ultima vreme are o legătură tot mai strânsă cu Darren Cahill. Australianul a renunțat să o mai antreneze pe Simona la finalul anului precedent, preferând să stea alături de familie. Totuși, începând cu Wimbledon, Cahill a devenit o prezență tot mai frecventă la antrenamentele Simonei, chiar dacă nu face parte oficial din staff.
Simona Halep este cotată cu a doua șansă la US Open, devansată fiind doar de Serena Williams, jucătoare pe care a învins-o în mai puțin de o oră în finala de la Wimbledon. Serena a eliminat-o în primul tur de la US Open pe Șarapova.