Fotbal intern

EURO 2016. TVR a dat lovitura! Audienţă RECORD!

EURO 2016.. Vocea României, cel mai vizionat show al momentului, a înregistrat, aseară, prima plasare pe poziţia a doua din acest sezon. România – Irlanda de Nord, din preliminariile EURO...
15.11.2014 | 13:05
EURO 2016 TVR a dat lovitura Audienta RECORD

EURO 2016.. Vocea României, cel mai vizionat show al momentului, a înregistrat, aseară, prima plasare pe poziţia a doua din acest sezon. România – Irlanda de Nord, din preliminariile EURO 2016, un meci cu miză, partidă cu Anghel Iordănescu antrenor, a depăşit show-ul de pe Pro TV.

EURO 2016.TVR 1 a fost pe prima poziţie pe intervalul de difuzare al meciului, cu o audienţă de două ori mai mare decât Vocea României.

EURO 2016.Până la startul partidei (21.45), Vocea României a fost peste TVR 1. După ce a început meciul, postul public a recuperat masiv audienţă la nivel naţional şi la oraşe, astfel încât media TVR 1 a fost peste Pro TV pe toată seara pe aceste targeturi. Pe segmentul comercial, pe intervalul Vocii, TVR a fost după Pro TV.

Conform paginademedia.ro audienţele au fost următoarele:

Intervalul partidei România – Irlanda de Nord (scor 2-0): TVR 1 de două ori peste Voce

EURO 2016.Meciul de fotbal România – Irlanda de Nord a fost difuzat între 21.45 şi 23.40. Pe intervalul partidei, TVR 1 a fost pe primul loc, la distanţă, pe toate targeturile. Diferenţa faţă de Pro TV a fost mai mică pe segmentul comercial.

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 2,6 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la meciul de pe TVR 1. În acelaşi timp, la Vocea României, pe Pro TV, se uitau 1,1 milioane de români. Pe locul trei a fost Antena 1 (cu X-Factor pe cea mai mare parte a intervalului), cu 811.000 de telespectatori.

URBAN. Meciul România – Irlanda de Nord a fost pe primul loc şi la oraşe: peste 1,4 milioane de telespectatori în medie pe minut la TVR 1. Pe locul doi a fost Pro TV, cu Vocea României (700.000), iar pe trei a fost Antena 1 (510.000).

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, partida de fotbal a atras pe TVR 1 aproape 600.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut. Diferenţa în faţa Pro TV a fost mai mică pe acest segment: 440.000 de telespectatori a fost media Vocii pe intervalul meciului de fotbal.

EURO 2016.Audienţa posturilor TV vineri, 14 noiembrie, pe intervalul partidei România – Irlanda de Nord (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL:

1

EURO 2016.Audienţa posturilor TV vineri, 14 noiembrie, pe intervalul partidei România – Irlanda de Nord (21.45-23.40), în mediul URBAN:

2

EURO 2016.Audienţa posturilor TV vineri, 14 noiembrie, pe intervalul partidei România – Irlanda de Nord (21.45-23.40), pe segmentul COMERCIAL:

3

sursa: paginademedia.ro

PARIU FARA RISC de pâna la 150 Ron la Unibet! Fa-ti si tu un cont acum!

Tags: