Fotbal intern

Audienţă RECORD: peste 4 MILIOANE de români la TV!

UPDATE. Partida România – Ungaria (1-1) a adus ratingul sezonului, cu audienţe care, în minutele de vârf, au sărit de patru milioane de români....
12.10.2014 | 13:25
Audienta RECORD peste 4 MILIOANE de romani la TV

UPDATE. Partida România – Ungaria (1-1) a adus ratingul sezonului, cu audienţe care, în minutele de vârf, au sărit de patru milioane de români.

În prima repriză, meciul de pe TVR 1 s-a intersectat cu Ştirile Pro TV şi cu Observatorul Antenei 1. Repriza a doua s-a intersectat cu filmul Karate Kid (pe Pro TV) şi cu emisiunea Te cunosc de undeva (pe Antena 1).

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul partidei de fotbal România – Ungaria, de pe TVR 1 (19.00-20.55):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, meciul România – Ungaria a fost urmărit, în fiecare minut, de peste 3,3 milioane de români.

Aproape 40% dintre românii care se uitau la televizor urmărreau meciul de fotbal de pe TVR 1.

TVR 1 a fost pe prima poziţie, urmat de Pro TV, cu 891.000 de persoane şi de Antena 1, cu 851.000 medie.

Vârf naţional: 4,35 milioane de persoane (14,1 rating), la ora 20.20.

URBAN. Aproape 1,9 milioane de telespectatori se uitau la meciul de pe TVR 1 în fiecare minut, în mediul urban. Pe locul doi a fost Pro TV, cu 434.000 şi Antena 1, cu 404.000.

Vârf urban: 2,36 milioane de telespectatori (23,4 rating) la ora 20.51.

COMERCIAL. Cifre foarte bune şi pe targetul comercial: 770.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani media meciului. Pe locul următor, Pro TV avea 230.000 de telespectatori din acest target.

Audienţa posturilor TV, sâmbătă, 11 octombrie, pe intervalul partidei România – Ungaria (19.00-20:55), la nivel NAŢIONAL:

1
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, sâmbătă, 11 octombrie, pe intervalul partidei România – Ungaria (19.00-20:55), în mediul URBAN:

2
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, sâmbătă, 11 octombrie, pe intervalul partidei România – Ungaria (19.00-20:55), pe segmentul COMERCIAL:
3

––––––––––

ROM NIA – UNGARIA! Indiferent de cine se va impune în partida din această seară, cîştigătoare va fi… Televiziunea Română! Un astfel de meci este un cîştig garantat din punct de vedere comercial pentru televiziunea care îl transmite, la fel ca majoritatea întîlnirilor echipei naţionale.

4 milioane de români au văzut meciul din toamnă

Spre exemplu, în urmă cu un an, atunci cînd cele două selecţionate s-au întîlnit pe Arena Natională în preliminariile Mondialului brazilian, audienţele înregistrate de postul Antena 1, cel care a transmis partida, au bătut toate celelalte rivale de pe piaţă, conform paginademedia.ro. Peste 4 milioane de români au urmărit întîlnirea transmisă de postul trustului Intact, de 10 ori mai mulţi decît cei care s-au uitat pe Pro TV în acelaşi interval orar.

La nivel naţional, Antena 1, cu 4 milioane de telespectatori, a fost pe locul întîi, urmată de Acasă TV, acolo unde aproape 800.000 de telespectatori au urmărit serialul Regina. Pe trei a fost Pro TV, cu 630.000 de telespectatori care au urmărit emisiunea ”Românii au talent”. La nivel urban, meciul a avut o medie de 2,5 milioane de telespectatori (23,9% rating) şi o cotă de piaţă de aproape 50%. De asemenea, transmiterea partidei i-a adus Antenei o medie de 1,2 milioane de telespectatori din publicul comercial, cel format din persoane cu vîrste între 18 şi 49 de ani).

2,86 milioane de telespectatori la meciul din Ungaria

Întîlnirea din tur cu Ungaria, cea în care ”tricolorii” au remizat la Budapesta, a adus Televiziunii Române, cea care a difuzat-o, un număr de 2.860.000 de telespectatori. De altfel, orice meci în care joacă echipa naţională are o miză financiară foarte ridicată pentru televiziunea care îl transmite, cu condiţia ca partida să aibă miză. Astfel, disputa cu Estonia, care avea ca miză calificarea la baraj, a atras 3,3 milioane de telespectatori. România – Turcia a avut o medie de peste patru milioane de telespectatori pe minut şi chiar şi amicalul cu Trinidad Tobago, fără absolut nici o miză, a adunat în faţa televizoarelor un milion şi jumătate de români.

70% este cea mai mare cotă de piaţă obţinută de un meci de fotbal transmis în România, la întîlnirea dintre Rapid şi Steaua, din sferturile de finală din Europa League, în sezonul 2005-2006