Sport

Sabina Jacobsen și-a făcut propriul tricou de joc CSM București

03.10.2018 | 19:29
Sabina Jacobsen sia facut propriul tricou de joc CSM Bucuresti

Înainte de debutul în Liga Campionilor, handbalista suedeză le-a fost ghid fanilor care doresc să-și personalizeze și să-și achiziționeze produse cu însemnele clubului.

CSM București se pregătește de primul meci al sezonului în Liga Campionilor (vineri, ora 18.30, Sala Polivalentă din Capitală, împotriva unguroaicelor de la FTC Rail Cargo) , însă nu se va putea baza pe una dintre jucătoarele importante, suedeza Sabina Jacobsen.

Interul stânga în vârstă de 29 ani se află în perioada de refacere după operația de menisc suferită la piciorul drept și speră să revină cât mai curând în partidele oficiale.

“Sunt bine, am început să mă antrenez, ușor, ușor reintru în programul echipei.  Sper ca în trei-patru săptămâni să fiu refăcută complet și gata pentru meciurile din Liga Campionilor.  Îmi doresc să fiu din nou o tigroaică pe teren” – Sabina Jacobsen, inter CSM București.

Între ședințele de recuperare, Sabina a îmbinat utilul cu plăcutul și și-a făcut propriul tricou de joc, arătându-le în același timp fanilor echipei campioane cât de ușor este pentru ei să facă același lucru și să achiziționeze produse cu însemnele clubului favorit.

“A fost pentru prima dată când am încercat să fac așa ceva, dar chiar mi-a plăcut, este interesant. O consider o experiență inedită și am vrut să le arăt și fanilor cât de facil le poate fi să-și ia un tricou sau alte produse cu însemnele clubului nostru. Totul pleacă de la un click, o comandă pe site-ul oficial al clubului, apoi restul este și mai simplu, iar obiectele dorite vor ajunge rapid în posesia lor” – Sabina Jacobsen, inter CSM București.

Suporterii se pot îmbrăca precum tigroaicele

Fanii campioanelor României își pot achiziționa tricouri cu numele jucătoarelor preferate, dar și alte produse cu însemnele Clubului Sportiv Municipal București online, accesând link-ul www.shop-csmbucuresti.eu . În magazinul virtual, suporterii au o gamă largă de obiecte pe care le pot personaliza dupa bunul plac.

”Venim în întâmpinarea fanilor CSM București cu foarte multe produse, pe care fiecare le poate face după cum dorește, de la tricouri, eșarfe, treninguri, la căni, fanioane, pixuri. De asemenea, avem și un shop mobil, la meciurile pe care echipa feminină de handbal le dispută în București, iar suporterii își pot achiziționa obiectele preferate la fel de ușor” – Dragoș Constantinescu, manager Fan Shop CSM București.

Prețurile produselor variază, un tricou de joc identic pe cel pe care-l poartă Cristina Neagu costă 220 lei, eșarfele -30 lei, fanioanele între 20-35 lei, în funcție de mărime, iar un fular tricotat-40 lei.

Biletele s-au pus deja în vânzare

Meciul de debut al tigroaicelor în noul sezon al Ligii Campionilor, cel cu unguroaicele de la FTC Rail Cargo, va avea loc vineri, de la ora 18.30, la Sala Polivalentă din Capitală. Cei care doresc să le vadă la lucru pe Cristina Neagu, Iulia Curea, Oana Manea și coechipierele lor, își pot achiziționa tichetele atât direct de pe site-ul WWW.CSMBUCURESTI.RO, cât și prin intermediul partenerului clubului, Entertix. Cel mai ieftin bilet costă 30 lei, iar cel mai scump, la lojă, 120 lei.