News

Schimbare de ultimă oră efectuată de RCS RDS! Toţi clienţii sunt afectaţi de decizia venită de la Digi

04.04.2019 | 10:10
Probleme pentru RCS RDS. Clienții devin nemulțumiți

Schimbare de ultimă oră pentru RCS RDS .Clienții celui mai important furnizor de servicii TV nu au încă acces la un post de televiziune, deși acesta se regăsește deja de câteva zile în grila operatorului. Mai mult decât atât, principalii rivali de pe piață, UPC, Telekom și orange au introdus deja postul în ofertele lor.

Probleme la RCS RDS. Clienții sunt din ce în ce mai nemulțumiți

Mai concret, este vorba despre Cinethronix, post de televiziune care propune spre difuzare documentare românești. Cum canalul a fost preluat de toți cabliștii, nu putea să lipsească nici de la RCS RDS. Deși se regăsește în oferta de programe a celui mai mare jucător de pe piață, putând fi descoperit printr-o,simplă scanare a televizorului, canalul încă nu poate fi urmărit de telespectatorii abonați la RCS RDS.

Motivul? Sunetul și imaginea nu sunt disponibile, cel mai probabil din cauza unor probleme tehnice. În urma sesizărilor repetate din partea telespectatorilor care vor să urmărească acest program, directorul Cinethronix a venit cu o explicație.

Canalul Cinethroni nu poate fi urmărit, deși a fost deja introdus în grila RCS RDS
Canalul Cinethronix nu poate fi urmărit, deși a fost deja introdus în grila RCS RDS

Ce spun reprezentanții Cinethronix în legătură cu această situație

„Ca răspuns la întrebările persoanelor care ne-au cerut lămuriri cu privire la faptul că postul CINETHRONIX nu poate fi accesat în rețeaua de cablu a RCS-RDS, precizăm următoarele: până în acest moment, operatorul RCS-RDS a efectuat doar o rezervare a frecvenței pentru postul Cinethronix.

Vă asigurăm că emisia postului nostru este în parametri normali, ca dovadă că la toți ceilalți operatori din țară totul este absolut în regulă. Ecranul negru care le apare abonatilor RCS-RDS nu are nicio legătură cu emisia postului CINETHRONIX, care este 100% funcțională. Sperăm și noi într-o rezolvare urgentă a situației, care nu este cauzată de niciun fel de problemă tehnică din partea noastră. Cu siguranță că RCS-RDS întreprinde toate eforturile pentru a rezolva această problemă, în interesul propriilor abonați” , a declarat directorul televiziunii Cinethronix, Cosmin Nicolescu.