Vi-l mai amintiţi pe fantasticul atacant al Columbiei din anii 90, Faustino Asprilla, unul dintre cei mai iubiţi jucători sudamericani din acea perioadă? Asprilla a făcut furori şi în Europa, unde a încîntat tribunele la Parma sau la Newcastle cu golurile sale splendide şi cu salturile sale de veritabil acrobat.
Dar Faustino mai avea o calitate, primită de la mama natură, din naştere şi a fost de ajuns ca o dată un fotograf să reuşească, în timpul unui meci, să îi evidenţieze calităţile din pantalon, pentru ca imaginea de sex-simbol să fie deja marcă înregistrată.
După ce s-a lăsat de fotbal a primit inclusiv numeroase oferte din industria XXXL de a deveni actor, însă a declinat orice propunere. De ceva timp însă numele lui Tino Asprilla a revenit la mare modă în ţara natală. Aceasta deoarece sînt la mare modă, în farmacii, prezervativele TINO, după numele fostei vedete, o afacere care i-a adus enorme beneficii financiare.
Prezervativele sale, cu gust de căpşuni şi ciocolată şi, evident, de diferite dimensiuni, l-au făcut şi pe alt mare nume al Columbiei din acea perioadă, adversar al tricolorilor în 1994, la istoricul meci de la Passadena, Carlos Vallderama, să facă o glumă pe seama noii activităţi a lui Asprilla: “Eu şi Freddy Rincon îi mulţumim mult lui Tino, pentru că am cumpărat mai multe cutii, să avem ce pune pe cap, cînd mergem la meci, la Barranquilla şi începe să plouă zdravăn”