Life

Cea mai nouă înșelătorie din hoteluri. Cum poți să rămâi fără bani după ce te-ai întors din vacanță

O nouă înșelătorie se extinde în hoteluri. Se pare că poți să rămâi fără bani după ce te-ai întors din vacanță. Ce pățesc turiștii?
02.03.2024 | 16:46
Cea mai noua inselatorie din hoteluri Cum poti sa ramai fara bani dupa ce teai intors din vacanta
Cea mai nouă înșelătorie din hoteluri. Sursă foto: Pinterest / colaj Fanatik
ADVERTISEMENT

O înșelătorie din hoteluri a surprins mai mulți turiști. Aceștia s-au trezit fără bani, mai exact fără sute de lei, după ce s-au întors din vacanță. Cum e posibil așa ceva și care e explicația?

Cea mai nouă înșelătorie din hoteluri

Prima poveste îi aparține unui utilizator britanic de pe Reddit. Acesta se afla la un hotel din Columbia. Iar în ciuda faptului că a plătit în jur de 240 de lire sterline pe noapte pentru hotel, a fost taxat cu 470 de lire sterline în plus pentru băuturi și spălătorie.

ADVERTISEMENT

Interesant este că bărbatul s-a ales cu plata suplimentară cu mult după ce vacanța lui s-a terminat. Mai exact, de abia după o lună de zile a primit un e-mail. În acesta se menționa ceva legat de o taxă de spălătorie de 100 de dolari.

“O lună mai târziu, mi-au trimis un e-mail din senin despre o taxă de spălătorie de 100 de dolari pe care nu au reușit să o contabilizeze. E-mailul este de la hotel”, a povestit utilizatorul.

ADVERTISEMENT

Iar odată cu dezvăluirea lui referitoare la noua înșelătorie din hoteluri, la suprafață au ieșit mai multe detalii complet neașteptate. Se pare că nu puțini sunt cei care au pățit același lucru, la cu totul altă locație.

Un alt utilizator, spre exemplu, a dezvăluit că a pățit asta în Panama. O tânără și-a dat seama însă, că dacă într-adevăr, ar fi vorba despre o taxă de spălătorie, atunci acest lucru ar fi clarificat la plecarea sa și nicidecum după.

ADVERTISEMENT

“Nu fiți surprinși dacă primiți e-mailuri suplimentare care pretind că o biată cameristă a uitat să adauge o taxă de spălătorie în anumite zile. Și că dacă nu plătiți, camerista va fi obligată să achite suma. Mi s-a întâmplat acest lucru cu un sejur la un loc în Panama”, a scris aceasta.

Recomandările specialiștilor în astfel de situații

Utilizatoarea spune că îl cunoștea pe proprietar și a semnalat această înșelătorie de la hotel. Iar mai apoi a aflat că este vorba despre o ”problemă comună”. Deci cel mai probabil sunt și alte victime care au rămas fără câteva sute de lei pe card.

ADVERTISEMENT

Iar acest lucru a fost confirmat și de către Craig Borowski, expert în servicii pentru clienți la TheCXLead.com. El a explicat că, deși este ceva obișnuit în America Centrală și de Sud, escrocheriile de această natură pot “să apară oriunde”.

“Atunci când plecați de la un hotel, chiar dacă ați plătit în avans, cereți o chitanță sau o factură pentru sejurul dumneavoastră și pentru orice taxe, inclusiv băuturi sau mese, care au fost decontate din cameră. Dacă mai târziu primiți un e-mail prin care sunteți informat despre alte taxe, nu trebuie să răspundeți și nici să acceptați să plătiți taxe suplimentare.

Asigurați-vă că urmăriți îndeaproape cardul pe care l-ați folosit pentru a rezerva sau a plăti hotelul, pentru a depista orice taxă frauduloasă care ar putea apărea.”, recomandă expertul în legătură cu această înșelătorie din hoteluri, conform The Sun.

ADVERTISEMENT