Vine Paștele, începe frenezia! Pentru cei care nu au apucat să cumpere toate cele necesare pentru masa din ziua sfântă ori pentru gospodinele ocupate și de carieră, e nevoie și de un program al magazinelor. De această dată, este vorba despre Penny Market.
Grupul a raportat o cifră de afaceri de 3,45 miliarde de lei în anul 2018, raportând o creștere cu 15% comparativ cu rezultatele din 2017. De altfel, compania și-a propus să investească peste două miliarde de lei în următorii șapte ani în piața din România, pentru a-și mulțumi clienții, ceea ce se poate vedea din profitul lor.
Penny este unul dintre cele mai frecventate supermarketuri pentru prețurile cu care își întâmpină oamenii, aceștia găsind în spațiile lor de desfășurare o gamă variată de produse și oferte mulțumitoare. Despre evoluția companiei a vorbit și Directorul General REWE România| Penny Market, Daniel Gross. „Anul 2018 a fost foarte bun pentru noi.
Mai mult, suntem mândri că performanțele echipei din România ne-au poziționat ca țara cu cele mai bune rezultate din punct de vedere al creșterii vânzărilor în cadrul grupului. Noi vom continua procesul de dezvoltare, un semn clar că avem încredere în România, o piață în care există mult potențial pentru un plan de investiții susținut pe termen lung”, a spus directorul general.
Paștele este cea mai veche și importantă sărbătoare a creștinătății, care a adus oamenilor speranța mântuirii și a vieții veșnice, prin sacrificiul lui Iisus. Din momentul când s-a stabilit, iar lumea a luat aminte de sărbătoare, a dorit întotdeauna să aducă un omagiu celui care s-a răstignit pentru creștini.