News

Se schimbă circulația în zona Aeroportului Otopeni. Ce trebuie să știe șoferii

02.09.2019 | 09:26
Se schimba circulatia in zona Aeroportului Otopeni Ce trebuie sa stie soferii

Traficul pe Drumul Național 1 se anunță a fi unul de coșmar, mai ales după ce se schimbă circulația în zona Aeroportului Otopeni! Circulaţia rutieră în zona Aeroportului Otopeni va fi modificată, începând de luni, în urma demarării de către CFR a lucrărilor pentru calea ferată între aeroport şi Gara de Nord.

Se schimbă circulația în zona Aeroportului Otopeni

“În vederea demarării de către CFR a lucrărilor pentru legătura feroviară între Aeroportul Henri Coandă şi Gara de Nord, începând de luni, 2 septembrie, orele 12:00, se schimbă prioritatea de circulaţie în actualul sens giratoriu de la ieşirea din aeroport, prioritate urmând să aibă autovehiculele care părăsesc zona aeroportului”, a informat într-un comunicat Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, care administrează aeroportul, scrie news.ro.

De asemenea, fluxul principal de acces la aeroport dinspre Bucureşti va fi uşor modificat. “Recomandăm conducătorilor auto care se deplasează în zonă să acorde atenţie sporită semnelor de circulaţie amplasate şi semnalelor agenţilor de la poliţia rutieră. Precizăm faptul că măsurile anunţate au fost luate pentru siguranţa pasagerilor, cărora le cerem scuze pentru disconfortul creat”, mai arată aeroportul.

Se schimbă circulația în zona Aeroportului Otopeni
Se schimbă circulația în zona Aeroportului Otopeni

Costurile proiectului se ridică la 398 milioane de lei, fără TVA

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti şi-a început activitatea în 2010 şi asigură coordonarea operaţională şi managementul celor două aeroporturi ale Capitalei.

Ministrul Transporturilor a emis recent autorizația de construire pentru pentru legătura feroviară Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă. Întregul proiect ar trebui să fie gata în mai anul viitor, înainte ca Bucureștiul să găzduiască meciurile din cadrul Campionatului European de Fotbal. Costurile proiectului se ridică la 398 milioane de lei, fără TVA. Contructorul care se va ocupa de lucrări este asocierea formată din companiile Arcada Company, ISPCF, DB Engineering & Consulting GMBH.

Durata contractului este de 14 luni (2 luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie). Finanțarea va fi asigurată din fonduri europene și bani de la bugetul de stat.