News

Site-ul unde pasagerii WizzAir pot depune plângeri. Anunțul autorităților române

Anunț de interes pentru clienții WizzAir. Unde pot depune plângeri dacă se confruntă cu probleme privind zborurile operate de companie.
03.08.2023 | 15:06
Siteul unde pasagerii WizzAir pot depune plangeri Anuntul autoritatilor romane
Site-ul unde pasagerii WizzAir pot depune plângeri. Foto Hepta.ro
ADVERTISEMENT

Site-ul unde pasagerii WizzAir pot depune plângeri. Problemele cu care se confruntă pasagerii Wizz Air sunt deja foarte bine cunoscute, prin prisma anulării zborurilor sau întârzierilor care au avut loc în ultimele luni.

Site-ul unde pasagerii WizzAir pot depune plângeri

În acest context, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului transmite clienților cum pot proceda pentru a depune plângeri. Totodată, autoritățile atrag atenția asupra faptului că Protecția Consumatorului nu poate interveni în astfel de cazuri.

ADVERTISEMENT

Astfel, pentru a-și primi banii înapoi sau pentru a rezolva orice alte probleme legate de anularea sau întârzirea unui zbor, românii pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România.

Site-ul respectiv poate fi accesat de orice client român din Uniunea Europeană, care se confruntă cu astfel de probleme. „Acest site este pus la dispoziţia consumatorilor români de Uniunea Europenă, pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea prejudiciilor.

ADVERTISEMENT

Este important de reţinut că Protecţia Consumatorului – ANPC nu poate interveni şi nu poate aplica amenzi în acest caz. Wizz Air nu are reprezentanţă în România”, a transmis, joi, Ministerul Economiei.

În ce situații mai pot fi făcute sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor

De altfel, consumatorii din Uniunea Europeană pot apela Centrul European al Consumatorilor România în mai multe situații. De exemplu, în cazul în care constată nereguli cu orice produs sau serviciu achiziționat din altă țară e Europei.

ADVERTISEMENT

Site-ul menționat poate fi consultat și dacă vor să se informeze cu privire la drepturile pe care le au atunci când merg într-un alt stat european. De asemenea, poate fi accesat de oameni dacă vor să „depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluționării problemei.”

Amintim că în luna iulie, ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Radu Oprea, a discutat despre problemele întâmpinate de clienții WizzAir, cu Didier Reynders, comisarul european pentru Justiţie, cu atribuţii privind protecţia consumatorului.

ADVERTISEMENT

„Ministrul Ștefan-Radu Oprea și-a manifestat îngrijorarea cu privire la problemele pe care compania aerienă Wizz Air le are în România. Multe dintre zborurile acesteia având întârzieri foarte mari sau fiind anulate în ultimul moment.

Comisarul Didier Reynders și-a arătat sprijinul pentru remedierea acestei situații. A precizat că cetățenii români pot beneficia de suportul Uniunii Europene pentru rezolvarea problemelor și recuperarea beneficiilor”, anunțat reprezentanții Ministerului Economiei.

ADVERTISEMENT