Fotbal intern

Urko Vera îl critică pe Antonio Conceicao în AS: “Pariază mai mult pe alţi jucători”

04.01.2019 | 18:05
Urko Vera il critica pe Antonio Conceicao in AS Pariaza mai mult pe alti jucatori

Urko Vera îl critică pe Antonio Conceicao într-un interviu acordat jurnaliştilor de la AS. Atacantul de 31 de ani a anunţat că mai are contract cu CFR Cluj până la finalul sezonului 2018-19 şi a susţinut că antrenorul portughez nu le dă prea mult credit jucătorilor care au evoluat în stagiunea trecută pentru campioana României.

“Adevărul este că mai am contract cu CFR Cluj până pe 30 iunie. Este un antrenor nou şi mulţi dintre cei care au jucat în sezonul trecut nu au primit prea mult credit. Pariază mai mult pe alţi jucători. După aceste două săptămâni de linişte o să vorbesc cu agentul meu şi vom vedea ce o să facem până la finalul lui ianuarie, dacă sunt oferte sau voi continua aici”, a declarat Urko Vera în AS.

Urko Vera îl critică pe Antonio Conceicao în AS şi visează la Athletic Bilbao

Urko Vera îl critică pe Antonio Conceicao în AS şi a susţinut că visează să se întoarcă la Athletic Bilbao, formaţie pentru care a jucat în returul sezonului 2010-11. “Mă bucură faptul că preşedintele lui Atheltic a vorbit despre mine. Să mă întorc la Bilbao este ceva la care visez mereu, dar ştiu că este destul de complicat. Telefonul meu este deschis pentru orice discuţie”, a mai precizat Urko Vera.

Urko Vera îl critică pe Antonio Conceicao în AS şi a anunţat că vrea să se întoarcă în Spania

Atacantul de 31 de ani a susţinut că după ce îşi va încheia contractul cu CFR Cluj se va întoarce în Spania. “După ce îmi termin contractul cu CFR mă întorc acasă. Nu ştiu încă unde, am un copil mic şi s-au schimbat perspectivele pe care le am în viaţă. Nu vreau să mai pierd mult timp departe de fiica mea”, a spus fotbalistul campioanei României. Urko Vera s-a transferat la CFR Cluj în vara anului 2017 şi a câştigat titlul alături de clujeni în sezonul trecut. În actuala stagiune, atacantul spaniol a jucat două meciuri pentru formaţia din Gruia, fără să marcheze.