Fotbal intern

Victor Piţurcă îl critică pe Gigi Becali în cazul lui Nedelcu: “Ce să mai înțeleagă acest copil?”

04.09.2018 | 20:13
Victor Piturca il critica pe Gigi Becali in cazul lui Nedelcu Ce sa mai inteleaga acest copil

Victor Piţurcă nu îl iartă pe patronul FCSB pentru deciziile pe care le-a dictat în acest sezon. Ultimul lucru pe care îl critică Piţurcă este decizia lui Becali de a îl obliga pe Dică să îl folosească pe Dragoş Nedelcu în centrul apărării.

Astfel, Victor Piţurcă a spus: “Soluția cu Nedelcu pe postul de fundaș central mi se pare ilară. N-are nicio calitate pentru acest post. El e mijlocaș central. Și poate juca singur acest post. Adică într-un 4-3-3. Are calitățile necesare să țină singur acest post. Nu în doi cum joacă la FCSB. Oricum, niciodată fundaș central”, a spus fostul selecţioner.

Piţurcă a făcut referire şi la faptul că Mirel Rădoi, selecţionerul naţionalei U21, a anunţat că îl va folosi pe Nedelcu la mijlocul terenului: “E logic ce a făcut Rădoi, că l-a chemat ca mijlocaș. Nu are cum să joace fundaș. Nu înțeleg de ce l-a scos în prima repriză după un meci foarte bun în prima etapă spunând atunci că n-a jucat bine. Ce să mai înțeleagă acest copil?”, a zis Pițurcă, la un post de televiziune.

Victor Piţurcă îl critică pe Gigi Becali pentru felul în care l-a tratat pe Nedelcu

Dragoş Nedelcu a fost unul dintre “clienţii” favoriţi ai lui Gigi Becali în acest început de sezon. Patronul FCSB a spus după meciul cu FC Botoşani, încheiat cu scorul de 2-2: “Nedelcu e plătit să fie fotbalist. Nu scrie în contract că trebuie să joace mijlocaş central. El joacă unde îl pune antrenorul. E fotbalist, îl pune antrenorul şi asta e. Eu nu îl angajez să joace unde se simte el bine. Antrenorul hotărâşte unde dă randament”.

Fotbalistul pare să fie resemnat cu faptul că va juca pe un post care nu este de bază în cazul lui: “Am avut o discuţie cu Dică, mi-a explicat că o să fiu şi fundaş central. Finanţatorul face ce doreşte şi jucătorii trebuie să se adapteze. Ca să joc, consider că trebuie să joc oriunde mă bagă. Mă adaptez”, a declarat Dragoş Nedelcu la finalul meciului. Nicolae Dică i-a răspuns prompt fotbalistuluide 21 de ani. “Dacă a spus lucrul acesta, nu e OK, voi avea o discuţie cu el”, a susţinut antrenorul.