Meciul România – Norvegia din preliminariile EURO 2020, un duel cu rol extrem de important în ceea ce privește calificarea la turneul final de anul viitor, a trezit un interes imens în țară. De la cei 30.000 de copii din tribune, până la toți ceilalți de acasă, românii au stat cu ochii pe naționala lui Cosmin Contra. Peste 2.800.000 de fani au făcut galerie tricolorilor din fața televizoarelor.
În intervalul 21:45-23:40, românii au uitat de politică și de toate celelalte probleme și au fost, de pe telecomandă, cu sufletul alături de elevii lui Cosmin Contra la dificilul test cu Norvegia. 2.814.000 de telespectatori au urmărit meciul România – Norvegia, iar confruntarea de pe Arena Națională a dus postul PRO TV pe primul loc în topul audiențelor, la mare distanță față de concurenți.
Partida România – Norvegia a avut un rating de 15,8% cu un share de 39,1%. La mare distanță în urma PRO TV-ului s-au situat Antena 1 (1.014.000 de telespecatori cu rating de 5,7% și share de 14,1&) și Kanal D (871.000 de telespectatori cu rating de 4,9% și share de 12,1%).
Cea mai bună națională a României din 2019, cea de la U21, antrenată de Mirel Rădoi, face audiențe tot mai bune în ultima perioadă. Meciul tinerilor Man, Petre, Mihăilă & compania cu Irlanda de Nord de luni a scos cifre de excepție: 1.909.000 de telespectatori au urmărit, pe PRO TV, meciul de la Voluntari, câștigat de România cu scorul de 3-0
În urmă cu nicio săptămână, meciul de la Ploieşti al naționalei lui Rădoi cu Ucraina, care a fost transmis tot de PRO TV, a realizat o audiență aproape la fel de bună. 1.820.000 de telespectatori.
Dacă naționalele lui Cosmin Contra și Mirel Rădoi se bat pe cifre de milioane atunci când vine vorba de audiențe, în Casa Pariurilor Liga 1 lucrurile sunt mai modeste. Derby-ul României, FCSB – Dinamo 1-1, considerat a fi cel mai aşteptat meci al sezonului, a fost urmărit de 699.000 de telespectatori, cu un rating de 3,9%.