Life

Care este cel mai returnat produs de Black Friday. Românii l-au dat înapoi după ce l-au cumpărat

Care este cel mai returnat produs după promoțiile de Black Friday. Mulți români l-au dat înapoi după ce l-au cumpărat. Iată cauza.
21.11.2023 | 22:05
Care este cel mai returnat produs de Black Friday Romanii lau dat inapoi dupa ce lau cumparat
Care este cel mai returnat produs de Black Friday. Foto Pixabay
ADVERTISEMENT

Care este cel mai returnat produs de Black Friday. Mulți români l-au dat înapoi după ce l-au comandat online.

Care este cel mai returnat produs de Black Friday

De Black Friday au fost multe oferte, dar se pare că unele dintre ele nu au fost pe placul românilor. Conform procentelor de după Black Friday, trei din zece colete sunt date înapoi.

ADVERTISEMENT

Hainele și pantofii sunt pe primul loc în top atunci când vine vorba de returnările de Black Friday. Rochiile de damă au fost cele mai returnate produse de Black Friday.

La fel, și puloverele pentru femei și bărbați au fost returnate, și pijamalele sau blugii. Explicația oamenilor a fost una simplă: mărimile nu li s-au potrivit.

ADVERTISEMENT

În schimb, nu știm câți dintre ei au mai comandat după aceea mărimea bună, având în vedere că probabil reducerile de Black Friday se duseseră deja când au primit ei comanda.

Un magazin online cu haine a înregistrat 150.000 de retururi de Black Friday, adică 30% din totalul comenzilor.

ADVERTISEMENT

Și electrocasnicele se dau înapoi de Black Friday

Dar nici electrocasnicele nu sunt departe de această realitate. Telefoanele mobile sunt și ele în topul returnărilor de Black Friday. Unii românii le comandă și apoi își dau seama că nu pot să le mai plătească.

“La noi, rata de retur fluctuează între 3 şi 5%. Cele mai returnate sunt telefoanele mobile. După care urmează şi din celelalte categorii – laptopuri, electrocasnice mici”, a declarat Ionuţ Rădulescu, manager showroom electronice.

ADVERTISEMENT

Dar pentru cei care fac mereu retururi există și sancțiuni pe site-urile specifice. Astfel, ei sunt obligați să plătească ramburs.

“Pentru cei care exagerează de-a dreptul, evident că le oprim anumite servicii. Nu-i mai lăsăm să plătească ramburs, pentru că în general asta înseamnă o blocare mai mare a banilor şi atunci oamenii sunt mult mai atenţi”, a declarat Robert Berza, general manager retailer online de fashion, conform Observator.

ADVERTISEMENT