Valentin Ştefan a anunțat schimbări majore cu privire la codurile poștale, o modernizare a portofoliului și o rețea de cutii poștale digitale.
“Serviciul poştal modern trebuie să aibă câteva elemente. În primul rând, trebuie să fie rapid. În al doilea rând, trebuie să fie convenabil. Şi, nu în ultimul rând, trebuie să fie customizat pe nevoile oamenilor.
Vă mai spun un lucru, noi lucrăm la un cod poștal pe persoană.
Dacă până acum codurile poştale sunt împărțite geografic, pe localități, sau străzi, sau cartiere, credem că e momentul în care să facem un pas digital important și să ne asigurăm că fiecare persoană are propriul cod poștal şi indiferent unde se găseşte persoana respectivă poştaşul să îl găsească şi să îi ducă coletul, dacă optează pentru genul ăsta de livrare”, a declarat Valentin Ştefan la Radio România Actualități.
La împlinirea a 160 de ani de la înființare, Compania Națională Poșta Română lansează un nou proces de modernizare a serviciului poștal românesc.
Potrivit directorului general, atenția este îndreptată spre angajați și spre calitatea serviciilor. În premieră, aniversarea Poștei este marcată inclusiv printr-un NFT, considerat un nou trend în lumea poștală.
“Încercăm să ne păstrăm portofoliul așa cum este acum, dar încercăm să-l modernizăm. Înseamnă că vom implementa o rețea de cutii poștale digitale care să permită oamenilor să beneficieze de ridicarea produselor fără să mai depindă de programul poștei sau de programul poștașilor.
În următorii 10 ani, 15.000 de angajați vor atinge vârsta pensionarii. Deci, vrând-nevrând trebuie să pregătim schimbul de generații în companie și trebuie să pregătim Poșta pentru noile generații.
Şi aici cred că sunt trei lucruri simple pe care trebuie să le facem. O dată, să avem salarii competitive. În al doilea rând, trebuie să avem condiţii de lucru moderne.
Şi, nu în ultimul rând, trebuie să facem lucrul la Poşta Română o chestiune de mândrie, cu care orice angajat să se mândrească”, a mai declarat Valentin Ştefan.