Life

Cove, moment unic în vacanța de la Roma. Ce a văzut fostul prezentator de la Vorbește lumea

Cove a profitat de zilele libere de la sfârșitul săptămânii trecute și a plecat în vacanță alături de soția sa, Florentina Ene. Cei doi au petrecut clipe speciale la Roma.
09.02.2022 | 17:58
Cove moment unic in vacanta de la Roma Ce a vazut fostul prezentator de la Vorbeste lumea
ADVERTISEMENT

Fostul prezentator de la „Vorbește lumea” s-a plimbat pe străzi, a făcut cumpărături și s-a bucurat de timpul petrecut la piscina hotelului unde a fost cazat, dar și de ședințele de masaj.

Actualul moderator de la Flash Monden s-a bucurat de un weekend prelungit cu partenera sa de viață, vacanța la Roma nefiind una planificată cu mult timp înainte.

Au lăsat copiii acasă și au plecat undeva aproape de casă, într-un loc frumos pe care Cove, pe numele său Gabriel Coveșeanu, l-a mai vizitat în trecut.

Cove, vacanță inedită alături de soția sa, la Roma. Momentul pe care nu-l va uita vedeta

În aceeași notă, Cove a mărturisit că a avut parte de un moment unic în timpul deplasării în străinătate, în a doua zi de weekend, în Piața San Pietro, realizată de unul dintre cei mai mari artiști și arhitecți ai barocului Gian Lorenzo Bernini.

ADVERTISEMENT

Deși este pandemie de coronavirus, Roma este un loc vizitat de turiști din lumea întreagă, după cum a dezvăluit vedeta de la Prima TV. Masca de protecție nu le-a lipsit oamenilor de pe stradă.

Prezentatorul s-a bucurat din plin de timpul liber și de relaxare, fără să aibă în plan să viziteze obiectivele turistice pe care odinioară le-a mai văzut.

Cove, în vacanță la Roma
Cove, imagini din vacanța la Roma. Sursa foto: Instagram. Colaj: Fanatik

Cove, relaxat în vacanța de la Roma. Ce nu va uita vedeta de la Prima TV

„A fost un weekend prelungit, am vrut să ieșim un pic în afară, doar noi doi.  Pe 2 ianuarie stăteam de vorbă și am zis: «hai să mergem undeva!».

Și așa am ales Roma, un oraș pe care l-am văzut de multe ori și pe care îl îndrăgesc. Duminică, am ieșit în Piața San Pietro și era plin de oameni. Ca în vremurile de dinainte de pandemie.

ADVERTISEMENT

Chiar mă miram să văd atâta lume într-un loc. Apoi, am înțeles. De la un geam, Papa Francisc rostea o rugăciune.

A fost un moment unic, care mi-a umplut inima de bucurie. Am mâncat bine, nu m-am grăbit nicăieri să văd obiective turistice, am preferat de data asta relaxarea.

Și am profitat de sezonul de reduceri.  La Roma, toată lumea poartă masca pe stradă, foarte rar vezi fără mască și mulți au FFP2”, a povestit Cove despre vacanța la Roma pentru spectacola.ro.