Decizie ireală luată de Burger King. De ce a anunțat lanțul de restaurante celebru în lumea întreagă că roșiile sunt de acum în vacanță.
Anunțul este un fel mai amuzant al companiei de a spune că de acum nu va mai pune roșii în burgeri. Decizia este valabilă în multe dintre sucursalele sale din India.
Prețurile pentru roșii au crescut de peste patru ori în această țară. Lanțul de restaurante de a decis să renunțe cu totul la roșiile din wrap sau burgeri.
Într-un anunț oficial care apare pe meniurile din unele unități Burger King din India, compania anunță că nu va mai pune roșii din cauza calității lor. Doar că mulți cred că de fapt decizia are legătură cu inflația și cu faptul că prețurile au crescut alarmant de mult.
Desigur că decizia i-a nemulțumit pe mulți, pentru că nu ar vrea ca mâncarea lor fast-food preferată să fie afectată în acest fel.
Un consumator scria pe rețelele de socializare că nu îi place deloc faptul că burgerul său nu mai are roșii, iar compania a răspuns pe rețelele de socializare. Burger King a cerut răbdare din partea clienților și a anunțat că roșiile vor reveni în preparatele sale, scrie Reuters.
„Vă cerem să daţi dovadă de înţelegere şi răbdare”, mai scrie într-un comunicat pe site-ul Burger King India. Oficial, Burger King a vorbit despre ale sale „standarde de calitate extrem de ridicate” motivând dispariția roșiilor.
Burger Kings s-a aliniat în acest fel altor restaurante din India care au decis înlocuirea roșiilor din meniuri cu ceva timp înainte. Este vorba despre lanțuri de restaurante ca McDonald’s sau Subway.
Dar probleme în ceea ce privește prețurile nu sunt numai pentru roșii. Toate celelalte fructe și legume, și alimentele în general sunt mai scumpe.
Conform analiștilor, prețurile din India sunt la cel mai ridicat nivel din ultimii trei ani. În special în ceea ce privește roșiile, creșterea de preț a fost de 450%, un nivel record.