News

Facebook își schimbă fața. Ce le-a promis Mark Zuckerberg utilizatorilor rețelei

01.05.2019 | 13:37
Facebook isi schimba fata Ce lea promis Mark Zuckerberg utilizatorilor retelei

Facebook face schimbări peste schimbări, iar de data aceasta nu este vorba doar despre un update la nivelul imaginii platformei și a Messenger-ului, respectiv a aplicației Whatsapp. Mark Zuckerberg a prezentat recent cele mai importante modificări pe care el și colegii săi le-au pus deja în aplicare pentru milioane de utilizatori.

Mark Zuckerberg anunță schimbarea la față a platformei Facebook

Mark Zuckerberg a ales schimbările din ultima perioadă ca răspuns la adresa criticilor, după acuzația că Facebook ar înlesni răspândirea știrilor false. Oficialii gigantului online de socializare promit o îmbunătățire a criptării mesajelor atât pe Facebook Messenger, cât și pe Whatsapp. De altfel, aplicația verde de chat a avansat deja în acest sens.

“Ştiu că nu avem cea mai bună reputaţie în domeniul protecţiei intimităţii, dar voi avea grija să fac lucrurile cum trebuie”, a mărturisit Mark Zuckerberg într-o prezentare a schimbărilor, notează antena3.ro. Facebook și-a obișnuit deja utilizatorii cu tot felul de schimbări, de la algoritmii de afișare a știrilor din News Feed până la simplele postări.

Mark Zuckerberg răspunde criticilor și promite stoparea difuzării în masă a știrilor false

Facebook, zeci de schimbări în evoluția la ceea ce este azi: de la apeluri vocale la Marketplace

Facebook a fost lansat în anul 2004, iar de atunci este cea mai importantă rețea de socializare la nivel global. Doar în România, Facebook numără deja 9,5 milioane de utilizatori. 67% dintre ei au vârsta cuprinsă între 25 și 49 de ani, iar cei mai puțini (4%) au până în 14 ani. Cei mai mulți utilizatori sunt cei cu vârstele între 15 și 24 de ani, conform ratei de adopție pe grupe de vârstă, arată facebrands.ro.

Facebook a făcut o mișcare importantă în anul 2017, pe 14 mai, prin lansarea Marketplace. Marketplace-ul este o platformă care permite utilizatorilor să posteze anunțuri gratuit, un fel de OLX sau Craiglist (varianta americană). Una dintre primele schimbări importante făcute de rețea a fost introducerea apelurilor vocale și apoi video, din anul 2011.